掃呢頁CODE去手機

2016年12月28日 星期三

71歲自爆多女埋身 李家鼎拍拖幾年 否認再婚 __,李家鼎,

71歲自爆多女埋身 李家鼎拍拖幾年 否認再婚
李家鼎在寓所外放狗,弄狗為樂。【東方日報專訊】現年71歲的藝人李家鼎最近憑《阿爺廚房》爆紅,隨即被起底,指他與近60歲的女友拉埋天窗!李家鼎受訪時承認有穩定女友,但否認再婚一事,還指現在依然多女埋身,但不會沾花惹草。一向給人「硬漢子」形象的李家鼎(鼎爺),最近放下刀劍,拿起鑊鏟主持《阿爺廚房》教整古法粵菜,獲得網民激讚,人氣急升,人紅自然多人講,李家鼎與施明離婚多年,甚少有緋聞,近日突然被傳出他與 ...


李家鼎在寓所外放狗,弄狗為樂。

【東方日報專訊】現年71歲的藝人李家鼎最近憑《阿爺廚房》爆紅,隨即被起底,指他與近60歲的女友拉埋天窗!李家鼎受訪時承認有穩定女友,但否認再婚一事,還指現在依然多女埋身,但不會沾花惹草。

一向給人「硬漢子」形象的李家鼎(鼎爺),最近放下刀劍,拿起鑊鏟主持《阿爺廚房》教整古法粵菜,獲得網民激讚,人氣急升,人紅自然多人講,李家鼎與施明離婚多年,甚少有緋聞,近日突然被傳出他與年近60歲的女友再婚,組織家庭。李家鼎接受訪問時斷言否認:「冇咁嘅事,你哋可以去查吓,明白大家各有辛苦處,但係都唔係作古仔嘛!有就有,冇就冇,我係有個女朋友,拍咗拖幾年,但就冇結婚!」對於有傳他與大仔李泳漢相處並不融洽,他否認說:「唔係,我同兩個仔都冇嘢,佢哋比較內向,唔鍾意乜嘢都講啫!佢哋都有同佢(指女朋友)飲過茶,細仔(李泳豪)飲得多啲!」

煮埋飯畀女友食

李家鼎揚言跟女友感情不錯,大家相處舒服,對方永遠不會在他工作時致電給他:「佢好少打電話搵我,雖然我依家都會有女人想識我,但我唔會囉!都已經呢個年紀,傻嘅咩!佢好信我。(相處得咁好,會否考慮再婚?)老土啲講一句,隨緣」李家鼎廚藝了得,但女友卻完全一竅不通,問到平時有否煮飯畀女友食?他說:「佢係無飯主婦,教極都入唔到腦,所以通常都我煮飯。」及至昨晚九時半,李家鼎離開西貢寓所外出放狗,期間見他頻頻玩弄愛犬,及後匆匆返家,全程未見女友蹤影。

而李泳豪對於爸爸李家鼎拍拖一事,他透露現身在內地不方便回應。另外,李泳豪前女友楊思琦透露雖然未了解事件,但若對方拍拖會恭喜他:「拍拖係好事,一定會恭喜佢,但都有一段時間沒有見過佢哋,但會送上祝福。」

李泳漢尊重老竇決定

李家鼎大仔李泳漢接受電話訪問時表示知道父親有新的生活,對於外界指他與父親及其女友不和,泳漢指一切都是謠言,他說:「咁我結婚都有請佢,我一直都好尊重我老竇,始終佢係長輩,我哋身為後輩嘅唔方便去評論,佢咁大個男人,會識得點樣處理佢嘅幸福。而我要做嘅就係照顧媽媽、老婆同個仔,希望大家畀多啲空間我父母。」問到母親施明的近況?他說:「媽媽好開心,日日都忙湊孫。」

文:名人組

攝:追蹤組

是日精選


鍾意就快D Share啦!