掃呢頁CODE去手機

2016年12月28日 星期三

陳凱琳殺入灣仔派Cake 街坊爭食畀爆分 __,凱琳,陳凱琳,

陳凱琳驚喜闖灣仔,吸引唔少街坊圍觀。無綫花旦兼港姐冠軍出身的陳凱琳是新一集東網巨星全新節目《區區有女神》嘉賓,今集她空降兒時經常流連的灣仔區,親手炮製心形甜品與街坊分享。今次Grace不用「粉身碎骨」完成任務,但依然瞓身參與,投入度十足,期間笑料百出!Grace先被安排在灣仔區一間甜品店炮製心形芝士蛋糕及Tiramisu,之後到利東街派街坊,女神出巡即被大批市民包圍,市民紛紛「搶食」,反應熱烈。親 ...


陳凱琳驚喜闖灣仔,吸引唔少街坊圍觀。

無綫花旦兼港姐冠軍出身的陳凱琳是新一集東網巨星全新節目《區區有女神》嘉賓,今集她空降兒時經常流連的灣仔區,親手炮製心形甜品與街坊分享。今次Grace不用「粉身碎骨」完成任務,但依然瞓身參與,投入度十足,期間笑料百出!

Grace先被安排在灣仔區一間甜品店炮製心形芝士蛋糕及Tiramisu,之後到利東街派街坊,女神出巡即被大批市民包圍,市民紛紛「搶食」,反應熱烈。親民的Grace先向男童埋手,但男童竟然唔識貨,將吃入口中的士多啤梨吐出,場面爆笑!

逼陳展鵬下架

小小苦楚等於激勵,Grace繼續發動誠意,終獲市民一面倒讚好吃,由利東街轉戰莊士敦道再殺入修頓球場,引來民情洶湧。街坊要以十分為滿分給Grace 打分數,其Fans年齡層非常廣泛,有中年男遊客、師奶、少男、OL、小女孩,全部自動波埋身要跟Grace傾偈,一位小女生更拿出Grace的肖像卡索簽名,Grace再施冧功,跟對方合照又拍片, 並笑說:「你依家wallpaper係陳展鵬,之後要換我張相㗎!」

分數方面,全部市民最少畀Grace十分滿分,一眾男士更鬥畀高分,有人畀10.5分、有20分、100分,最後一位男士更畀足1,000分,他笑說:「100分係畀你啲甜品, 900分係畀你嘅!」足見Grace魅力爆燈,任務絕對超額完成!

四字成語進步

早前Grace把奮不顧身說為粉身碎骨,知恥近乎勇惡補中文,今集節目就特別考驗她五個四字成語,想不到Grace成績不俗,五題答中四題!今集《區區有女神》內容咁精彩,大家快啲去東網巨星收睇視頻

Profile

姓名:陳凱琳(Grace)

年齡:25歲 身高:1米63

三圍:30B、22、33

Instagram追隨人數:39.4萬

銜頭:2013年港姐冠軍

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!