網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月13日 星期二

【驚多個細佬?】特登打電話問四哥係咪有B 謝婷婷:感受記者點樣俾佢鬧 __,四哥,謝婷婷,婷婷,謝賢,

謝婷婷今日身穿DeepV連身裙現身第一屆澳門國際影展閉幕禮行紅地毯,日前佢被影到同鷹眼(JeremyRenner)食飯,記者問婷婷使唔使恭喜你呀?佢就扮傻話:「恭喜咩呀?」記者再二人係咪拍緊拖?佢都否認。記者再追問謝婷婷,係咪同Jeremydate緊呀?婷婷再次否認。咁婷婷覺得Jeremy份人點先?佢就話:「佢係一個好Charm好有風度嘅人。」咁婷婷同Jeremy有冇發展機會?佢諗咗陣甜笑話:「M ...




其他影片:>>






謝婷婷今日身穿Deep V連身裙現身第一屆澳門國際影展閉幕禮行紅地毯,日前佢被影到同鷹眼(Jeremy Renner)食飯,記者問婷婷使唔使恭喜你呀?佢就扮傻話:「恭喜咩呀?」記者再二人係咪拍緊拖?佢都否認。記者再追問謝婷婷,係咪同Jeremy date緊呀?婷婷再次否認。咁婷婷覺得Jeremy份人點先?佢就話:「佢係一個好Charm好有風度嘅人。」咁婷婷同Jeremy有冇發展機會?佢諗咗陣甜笑話:「Maybe。」佢仲表示有keep住聯絡,講完嗰陣面都紅晒。另外,問到謝賢(四哥)早前被傳又做爸爸,婷婷知唔知情?佢話:「係呀!我都有睇到呢個報道,平時屋企啲新聞我都唔會點去問,不過今次就特登打電話去問爸爸。」咁婷婷係唔係好驚會多個細佬呀?佢話唔係,不過佢話感受到平時記者點樣俾鬧;記者就笑問婷婷,四哥有冇話過一拳打你埋牆呀?佢就話:「差唔多係咁啦,我係佢未講之前,就同佢講:『Love you byebye』。」

謝婷婷今日身穿Deep V連身裙現身第一屆澳門國際影展閉幕禮行紅地毯。
一講起鷹眼,謝婷婷就笑晒口。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!