掃呢頁CODE去手機

2016年12月16日 星期五

低谷勁霉 崔建邦曾為幾十蚊按金退八達通 __,崔建邦,

每個人都有低谷時期。現年37歲的無綫藝人崔建邦(Amigo)一月中會參加一個大型拳賽,其實Amigo18歲開始便打西洋拳,更參加過多場業餘比賽,不過當他22歲時,便沒有繼續再打,之前他打拳都只是晚上練習,現時快要正式埋牙比賽,他每日都以多個小時操練,不過最難熬的並不是操練的過程,而家操練換來的「周身傷」,難怪縱然Amigo多次打拳賽,其父母都沒有到場支持,就算今次開到口邀父母前來撐場,父母都拒絕, ...


每個人都有低谷時期。

現年37歲的無綫藝人崔建邦(Amigo)一月中會參加一個大型拳賽,其實Amigo 18歲開始便打西洋拳,更參加過多場業餘比賽,不過當他22歲時,便沒有繼續再打,之前他打拳都只是晚上練習,現時快要正式埋牙比賽,他每日都以多個小時操練,不過最難熬的並不是操練的過程,而家操練換來的「周身傷」,難怪縱然Amigo多次打拳賽,其父母都沒有到場支持,就算今次開到口邀父母前來撐場,父母都拒絕,都是不想看到兒子受皮肉之苦。

高峰重160磅

之前眼見Amigo都心廣體胖,最高峰期更達160磅,不過自四月開始操練後,現時已足足減了廿磅,問他為何突然又想打拳時,他坦言:「其實一直個心都有個希望,以前冇乜點盡力,而家年紀開始大,機器開始壞,想完成呢個夢想,(之前肥好多!)嗰個階段食嘢又冇乜節制,運動都好少,一個星期最多打一次籃球,所以四月開始操練時都好辛苦,用咗兩個月時間先至適應、習慣到做運動,仲未計pick up番打拳姿勢,而家練到六成,體能上面都可以應付到。」Amigo下星期便會出發到菲律賓,於當地跟拳王訓練三個多星期,他坦言:「以前我打拳冇咁嘅配套,而家每日操練就好似返學咁,呢度好似一間學校,每日我都會嚟,跑步一個鐘,練拳兩個鐘頭,之後菲律賓都會地獄式訓練,一日要操三堂,操足三個多星期。」

就「四條」朋友擔心唔襟打

Amigo現時與林珊珊女兒李怡(野人)拍拖,問到女友是否都同樣支持他參賽時,他笑謂:「身邊好多朋友知我打比賽都好擔心,擔心我都就快『四條』,仲得唔得。(你哋關係如何?)大家都相處咗一段日子,幾好,(有冇壓力?)我只係對比賽有壓力,晚晚都瞓唔着,諗緊點樣反擊,真係好緊張,我目標係上台打一場精彩嘅比賽。(女朋友緊張受傷?)我阿媽、阿爸緊張啲,以前佢哋唔會嚟睇,驚見到我受傷,佢哋今次都話唔會睇,(女友呢?)唔知喎!不過身邊好多朋友都話好想睇!」不過,Amigo坦言現時最大的困擾不是練拳,而是傷痛,他謂:「真係好辛苦,之前練習,腰、左右手腕、胸肌都拉傷晒,又痛又唔可以停訓練,呢個係最折磨。」

說到事業,之前Amigo曾於無綫做助理編導(PA),由低做起,他坦言那時都曾經歷經濟有困難的日子,更曾試過要用錢而將八達通的數十元按金都退來用頂住,不過這都過去,而Amigo亦坦言很多謝身邊好友,好似林國斌,他坦言:「好多謝佢,一直支持我,令我可以做番一個積極嘅人。」

場地提供:FFG武術健身中心


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!