掃呢頁CODE去手機

2017年1月27日 星期五

42歲吳忻熹封肚唔追仔 細女改名施辰 __,吳忻熹,

1998年港姐季軍吳忻熹產後回家過年。42歲前港姐吳忻熹(前名吳文忻)兩日前(1月25日)假養和醫院順産誕下次女,今日下午四時許,頭戴Cap帽身穿衛衣的她出院回家過年,丈夫一早已抱着女兒在車上等候,她說:「BB喺車入面,我身體好好,順産,唔係幾痛,呢個經歷好好。」問大女可有呷醋?她表示沒有:「佢好開心。(BB女似邊個?)似家姐,其實依家未知,今次好開心,揀咗時辰開刀,但佢自己揀番自己嘅時辰出世。順 ...


1998年港姐季軍吳忻熹產後回家過年。

42歲前港姐吳忻熹(前名吳文忻)兩日前(1月25日)假養和醫院順産誕下次女,今日下午四時許,頭戴Cap帽身穿衛衣的她出院回家過年,丈夫一早已抱着女兒在車上等候,她說:「BB喺車入面,我身體好好,順産,唔係幾痛,呢個經歷好好。」

問大女可有呷醋?她表示沒有:「佢好開心。(BB女似邊個?)似家姐,其實依家未知,今次好開心,揀咗時辰開刀,但佢自己揀番自己嘅時辰出世。順産順到就順,好開心,出嚟好快。(再追仔?)唔會喇,夠喇!」她又透露女兒名字叫「施辰」,是跟筆劃改的,而英文名Season(季節)是根據中文名發音而改,之後她禮貌地表示要上車離開。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!