掃呢頁CODE去手機

2017年1月27日 星期五

黃心穎開到口 等馬國明表示 __,心穎,馬國明,黃心穎,

黃心穎到旺角拍攝劇集外景。
黃心穎開到口等馬國明表示藝人黃心穎日前為無綫劇《雜警奇兵》到旺角拍攝外景,適逢28歲生日,她說:「劇組好有心,買定乳豬等我開工!(收咗咩生日禮物?)一隻六位數字嘅錶,自己獎勵自己嘅,都儲咗錢一段時間,我鍾意錶,想每兩年買一隻畀自己!(緋聞男友馬國明有咩表示?)唔知喎!佢知我生日㗎!睇佢有咩表示啦!(依家咩關係?)了解中!」黃心穎到旺角拍攝劇集外景。馬國明接受電話訪問,對於心穎開到口「等他表示」,他 ...


黃心穎開到口等馬國明表示藝人黃心穎日前為無綫劇《雜警奇兵》到旺角拍攝外景,適逢28歲生日,她說:「劇組好有心,買定乳豬等我開工!(收咗咩生日禮物?)一隻六位數字嘅錶,自己獎勵自己嘅,都儲咗錢一段時間,我鍾意錶,想每兩年買一隻畀自己!(緋聞男友馬國明有咩表示?)唔知喎!佢知我生日㗎!睇佢有咩表示(依家咩關係?)了解中!」黃心穎到旺角拍攝劇集外景。馬國明接受電話訪問,對於心穎開到口「等他表示」,他 ...


黃心穎開到口 等馬國明表示

藝人黃心穎日前為無綫劇《雜警奇兵》到旺角拍攝外景,適逢28歲生日,她說:「劇組好有心,買定乳豬等我開工!(收咗咩生日禮物?)一隻六位數字嘅錶,自己獎勵自己嘅,都儲咗錢一段時間,我鍾意錶,想每兩年買一隻畀自己!(緋聞男友馬國明有咩表示?)唔知喎!佢知我生日㗎!睇佢有咩表示(依家咩關係?)了解中!」

馬國明接受電話訪問,對於心穎開到口「等他表示」,他說:「諗吓啦,得屋㗎嘞!(聽到佢話同你『了解中』覺得開心?)大家笑吓啦,總之大家都要開心!」


鍾意就快D Share啦!