掃呢頁CODE去手機

2017年1月27日 星期五

準備好喇!梁烈唯陪老婆入院生B __,梁烈唯,

梁烈唯老婆今日入院待產喇~藝人梁烈唯與腹大便便的太太駱保雯(Tina),今日下午12時現身養和醫院,見二人帶備一個小型行李箱和一個大袋。唯唯拖實腹大便便的太太,全程十指緊扣,並企定定影合照。問到梁烈唯是否陪太太入院待產,他表示:「要趕住上去,幫老婆辦手續。」約一時半,唯唯再次現身接受傳媒訪問,問到即將為人父,心情如何?唯唯笑言緊張到不知道自己緊張:「佢要出嚟啦,一路準備房同床,仲記得有一晚老婆起身 ...


梁烈唯老婆今日入院待產喇~

藝人梁烈唯與腹大便便的太太駱保雯(Tina),今日下午12時現身養和醫院,見二人帶備一個小型行李箱和一個大袋。唯唯拖實腹大便便的太太,全程十指緊扣,並企定定影合照。問到梁烈唯是否陪太太入院待產,他表示:「要趕住上去,幫老婆辦手續。」

約一時半,唯唯再次現身接受傳媒訪問,問到即將為人父,心情如何?唯唯笑言緊張到不知道自己緊張:「佢要出嚟啦,一路準備房同床,仲記得有一晚老婆起身叫我買啲嘢,我仲想發脾氣,原來係買驗孕棒,好似尋日嘅事咁,時間好快,但最尾呢個星期好漫長。」他透露老婆擇日今天傍晚至晚上剖腹,但最後都要交由醫生看狀況決定,他又憶起昨晚發生的事:「尋晚老婆瞓先,因為我有鼻鼾聲,印象中佢推咗我一下。」

由於今日是年三十晚,他會一直陪住太太,但夜晚會跟家人吃團年飯,又笑太太未能同行。講到囡囡趕得切𢭃利是,他說:「終於有得賺番。(朋友嚟探佢?)生完母體會好攰,第一日未必想見人,已安排好時間,之前工作,有個嬸嬸已經畀定利是佢,好多朋友都好祝福,街坊仲話佢一定好得意,會錫佢,佢好有福氣。」

至於新年願望?他就希望囡囡健康開心:「以前無諗過做爸爸,到依家做到,開始諗佢讀書。」他指看新聞知道香港教育制度,有很多功課,他不想囡囡辛苦,開心就好,不會是怪獸家長?他笑謂:「依家話唔會,第時見到我係,唔好話我。」他又透露女兒中文名字未改,英文名就叫Karena,是他英文名Oscar與太太Tina加起來,意思是Oscar與Tina Win(贏)了一個女兒回來。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!