掃呢頁CODE去手機

2017年1月17日 星期二

Angelababy:黃曉明陪到實 Baby香港順產生B仔! __,Angelababy,黃曉明,曉明,Baby,楊穎,

生咗喇!生咗喇!現年27歲嘅藝人Angelababy為老公黃曉明順利產子喇!!今日一早黃曉明工作室就宣布消息,指Baby今朝喺香港生Baby,之前二人一直都冇正面講係仔定女,原來佢哋一索得男,真係恭喜晒!而出名係愛妻號嘅曉明,就同雙方家人總動員全程陪實Baby生仔:「想與大家分享一個幸福的時刻:今晨,Angelababy於香港順產生子,曉明哥與家人一直全程陪護。AH夫婦共同有了愛的美好延續,從此1 ...


生咗喇!生咗喇!

現年27歲嘅藝人Angelababy為老公黃曉明順利產子喇!!

今日一早黃曉明工作室就宣布消息,指Baby今朝喺香港生Baby,之前二人一直都冇正面講係仔定女,原來佢哋一索得男,真係恭喜晒!而出名係愛妻號嘅曉明,就同雙方家人總動員全程陪實Baby生仔:「想與大家分享一個幸福的時刻:今晨,Angelababy於香港順產生子,曉明哥與家人一直全程陪護。AH夫婦共同有了愛的美好延續,從此1+1=3,這大概就是幸福的模樣吧」

東網即時聯絡曉明,佢滿心歡喜接電話,並禮貌講咗句:「謝謝。」之後佢就將電話交畀助手,不過助手話曉明依家好忙,無法通話,不過都啱嘅,又要湊仔,又要照顧Baby,就算忙都忙得開心啲啦~~


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!