掃呢頁CODE去手機

2017年1月17日 星期二

女神男神:馬國Racing Queen狂晒「胸」狠車胎紋 __,女神,

馬來西亞吉隆坡的雪邦賽車場,每年大大小小賽車活動唔少,車迷聽引擎聲聞汽油味已經好High,有靚靚賽車女郎睇就更加爽!近期有張青春可口新面孔出現雪邦賽道,呢位華人RacingQueen叫CrystalSwung,今年22歲卜卜脆,立即成為車迷的新女神!CrystalSwung腿長腰細,馬甲線一應俱全,口痕車迷話佢條事業線靚過車胎紋,而Crystal對自己身材無比自信,經常在社交網分享福利滿滿的自拍和 ...




其他影片:>>






馬來西亞吉隆坡的雪邦賽車場,每年大大小小賽車活動唔少,車迷聽引擎聲聞汽油味已經好High,有靚靚賽車女郎睇就更加爽!近期有張青春可口新面孔出現雪邦賽道,呢位華人Racing Queen叫Crystal Swung,今年22歲卜卜脆,立即成為車迷的新女神!

Crystal Swung腿長腰細,馬甲線一應俱全,口痕車迷話佢條事業線靚過車胎紋,而Crystal對自己身材無比自信,經常在社交網分享福利滿滿的自拍和泳裝照,而2014年她參加「Miss Mean Machines」選美贏得冠軍,樣靚身材都經過鑑定架。

Crysta喜歡周圍去,經常為旅遊公司試新景點寫網誌分享在個人網站、早年被星探發掘,出任手機遊戲代言人、之後才踏入業餘Model行列,接過唔少大陸、星洲及本國商品Showgirl活動,其間走入賽車女郎圈玩吓,結果人氣更勁,臉書追隨者從以前1萬多人、暴升到現今5萬5千,還入選2016年度十大馬來西亞美女榜TOP 10第7名!

Crystal Swung知多啲

原名:謝麗霜

生日:1994年4月17日

身高/體重:160cm/46kg

三圍:32D/23/34

職業:Racing Queen、Model、旅遊達人

個人網誌:http://crystalswung.blogspot.hk/


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!