掃呢頁CODE去手機

2017年1月17日 星期二

𡃁模伍淑怡FB直播跳海 送院治理||東網巨星|東網 __,𡃁模,伍淑怡,

伍淑怡喺網上直播。𡃁模伍淑怡凌晨四點半左右於Fb上開始直播,直播期間伍淑怡情緒看似不穩,不時流淚又喊,不時表示「好辛苦」,亦於言語間透露感情上有煩惱,並自稱有抑鬱病。直播時講:「自殺嘅人係唔會直播,但我想講其實有抑鬱病嘅人,佢哋唔介意其他人點睇,諗到呢刻想做就去做,我知我咁做大家會好失望,對唔住細佬、媽咪,我答應過細佬唔再做住任何傷害自己嘅嘢,但對唔住我應承你嘅嘢做唔到。」之後疑似講到男友「佢」, ...


伍淑怡喺網上直播。

𡃁模伍淑怡凌晨四點半左右於Fb上開始直播,直播期間伍淑怡情緒看似不穩,不時流淚又喊,不時表示「好辛苦」,亦於言語間透露感情上有煩惱,並自稱有抑鬱病。直播時講:「自殺嘅人係唔會直播,但我想講其實有抑鬱病嘅人,佢哋唔介意其他人點睇,諗到呢刻想做就去做,我知我咁做大家會好失望,對唔住細佬、媽咪,我答應過細佬唔再做住任何傷害自己嘅嘢,但對唔住我應承你嘅嘢做唔到。」之後疑似講到男友「佢」,但男友卻有老婆,表示親手織咗條手繩畀佢,面色陰沉說:「好希望佢呢世都開心、平安快樂,希望佢老婆瞓爛張雲石床先好死,跟住就到佢。」之後又攞出一封信指係寫日文,說:「我唔知佢識唔識睇,但我真係好攰,我由上年到依家都好攰。」

在直播開始後大約25分鐘,伍淑怡就爬出所處地的圍欄,並危坐欄邊,鏡頭一轉,鏡頭拍向天花,只聽到救援人員拯救的聲音。其後手機由路人撿起,並停止直播。

據知,伍淑怡其後被觀塘海濱花園近九龍貨倉對開海面由晨運客發現,並由接報到場的水警救起,送往聯合醫院治理,送院時清醒,而同為模特兒的練樂儀亦即趕到探望。

防止自殺求助熱線:

香港撒瑪利亞防止自殺會:2389 2222

生命熱線:2382 0000

明愛向晴軒:18288

社會福利署:2343 2255


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!