掃呢頁CODE去手機

2017年1月17日 星期二

黃曉明晒大手碰小手照:小海綿降臨 __,曉明,黃曉明,

黃曉明晒出同B仔撃拳照!女星Angelababy今日香港產子,而老公黃曉明就全程陪到實!雖然未見到B仔靚樣,不過啱啱曉明就喺微博上載咗張Man爆大手碰小手嘅擊拳合照!曉明留言:「小海綿降臨,母子平安!」而Baby亦轉發微博並留下一朵玫瑰!之後,曉明及Baby嘅工作室公布B仔重5.9斤,唔少網民都祝福佢哋一家三口幸福快樂! ...


黃曉明晒出同B仔撃拳照!

女星Angelababy今日香港產子,而老公黃曉明就全程陪到實!雖然未見到B仔靚樣,不過啱啱曉明就喺微博上載咗張Man爆大手碰小手嘅擊拳合照!

曉明留言:「小海綿降臨,母子平安!」而Baby亦轉發微博並留下一朵玫瑰!之後,曉明及Baby嘅工作室公布B仔重5.9斤,唔少網民都祝福佢哋一家三口幸福快樂!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!