掃呢頁CODE去手機

2017年1月26日 星期四

似張曼玉+結衣BB!6號帶索爆女友行年宵 __,曼玉,張曼玉,

這些機會…無綫早前播出訪談節目《1+1幸福》,主題圍繞情侶分享彼此嘅點滴相處,其中一對嘉賓出鏡後就迅速成為網民嘅熱話!呢Pair情侶就係拍拖已有5年嘅37歲陸浩明(6號)同模特兒陳詩欣(Ayan)。汪阿姐忍唔住催婚喺節目中,6號自爆喺朋友聚會上邂逅Ayan時,畀佢獨特嘅卡通聲深深吸引,之後就借啲意同對方自拍,然後扮Send相成功拎到Ayan電話(其實追女仔不外乎呢啲招數)。兩人當時同樣係模特兒,而 ...


這些機會…

無綫早前播出訪談節目《1+1幸福》,主題圍繞情侶分享彼此嘅點滴相處,其中一對嘉賓出鏡後就迅速成為網民嘅熱話!呢Pair情侶就係拍拖已有5年嘅37歲陸浩明(6號)同模特兒陳詩欣(Ayan)。

汪阿姐忍唔住催婚

喺節目中,6號自爆喺朋友聚會上邂逅Ayan時,畀佢獨特嘅卡通聲深深吸引,之後就借啲意同對方自拍,然後扮Send相成功拎到Ayan電話(其實追女仔不外乎呢啲招數)。兩人當時同樣係模特兒,而且6號講嘢叻,而Ayan就自稱不善辭令,所以兩人性格一凹一凸互補長短,然後自自然然撻着再拍拖,一拍更拍咗5年,可見兩人對呢段感情絕對唔係玩玩吓!兩人拍咗咁耐拖都仲未步入教堂,就連主持汪明荃(汪阿姐)亦都睇唔過眼,當場向6號催婚!之後,Ayan仲喺社交網站自爆畀咗「第一次」6號,留言指首次同男友上節目好緊張:「我嘅第一次…嚇死我😅」

似張曼玉+新垣結衣+鍾淑慧+高海寧

節目出街後,外貌清純嘅Ayan隨即畀網民人肉大起底,被爆係理工大學時裝設計系碩士畢業生,可以話係美貌與智慧並重。Ayan驚喜出鏡後,唔少網友都大讚佢好索,話佢似國際影星張曼玉及日本女星新垣結衣嘅混合版,不過亦有人認為Ayan比較似高海寧同後生版嘅鍾淑慧。雖然Ayan同人撞樣撞到嘭嘭聲,不過位位都係靚女,真係點撞都唔怕呀!唔少網友都話好葡萄6號,又話:「肥媽今次飲得杯落喇」,紛紛叫佢哋早日結婚畀肥媽抱吓契孫!

行年宵拍拖

不過大家得個恨字好喇,事關6號同Ayan打風都打唔甩,昨日佢哋趁年廿八又再出動拍拖拖,一齊去行年宵!唔知係咪呢排突然成為眾人焦點,佢哋亦有所避忌淨係喺社交網站晒個人Solo照,又冇刻意Tag對方。不過睇見佢哋一個舉V,一個扮學生哥孭背包,真係好Pure好True呀!都係嗰句,快啲結婚

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!