掃呢頁CODE去手機

2017年1月26日 星期四

帶齊裝備行年宵 李克勤幫仔仔影靚相 __,克勤,李克勤,

克勤戴上呢個口罩,真係好難唔令人注目囉。農曆年將至,歌手李克勤趁着年廿九有空檔,與太太盧淑儀、兩名兒子及好友陳貝兒一同到維園行年宵市場。戴上帽子及口罩的克勤全副武裝出動,以防被市民認出,拿着大相機的他,不時為囝囝拍照,流露一臉父愛。問到是否跟家人來辦年貨?他笑說:「兩個仔放假嘛,我點會想嚟?(攞晒相機好專業?)幫佢哋影相嘛!(過年會唔會出埠?)聽日仲要做春晚。(有咩新年願望?)做埋春晚先講啦!」言 ...


克勤戴上呢個口罩,真係好難唔令人注目囉。農曆年將至,歌手李克勤趁着年廿九有空檔,與太太盧淑儀、兩名兒子及好友陳貝兒一同到維園行年宵市場。戴上帽子及口罩的克勤全副武裝出動,以防被市民認出,拿着大相機的他,不時為囝囝拍照,流露一臉父愛。問到是否跟家人來辦年貨?他笑說:「兩個仔放假嘛,我點會想嚟?(攞晒相機好專業?)幫佢哋影相嘛!(過年會唔會出埠?)聽日仲要做春晚。(有咩新年願望?)做埋春晚先講」言 ...


克勤戴上呢個口罩,真係好難唔令人注目囉。

農曆年將至,歌手李克勤趁着年廿九有空檔,與太太盧淑儀、兩名兒子及好友陳貝兒一同到維園行年宵市場。戴上帽子及口罩的克勤全副武裝出動,以防被市民認出,拿着大相機的他,不時為囝囝拍照,流露一臉父愛。問到是否跟家人來辦年貨?他笑說:「兩個仔放假嘛,我點會想嚟?(攞晒相機好專業?)幫佢哋影相嘛!(過年會唔會出埠?)聽日仲要做春晚。(有咩新年願望?)做埋春晚先講」言畢又主動讓記者拍照,並着記者不要拍小朋友。

李克勤行完花市後將相片上載到社交網,佢仲大爆一則趣事,李克勤同兩個仔行到一個攤檔,兒子發現攤檔出售嘅毛公仔竟然露出下體,仲問老竇李克勤點解既?結果李克勤「假設」咗幾個答案,就係「可能人太多,焗..」、「檔主可能開下(吓)玩笑..」、「周圍習俗唔同..」嘩,無乜說服力喎...,所以李克勤最後就表示「差不多返屋企食飯了」打圓場。李克勤將這個經歷在社交網分享,不少網民大讚他夠急才。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!