掃呢頁CODE去手機

2017年1月26日 星期四

趙希洛被扯爛衫露Bra 徐榮唔敢亂咁望 __,趙希洛,

趙希洛真係不得了!藝人趙希洛(Candice)在無綫賀歲劇《乘勝狙擊》中驚爆性感演出!Candice夾埋徐榮等人人老屈羅浩銘,但慘被羅浩銘報復,一行人被捉到廢屋中!期間Candice不但被歹徒扯爛衫,露出內衣,大騷事業線!搞到與她身貼身的徐榮不敢亂咁望,場面搞笑!之後陳展鵬突然殺出救他們逃出險境,與一班歹徒搏鬥!而畀人扯爛衫的Candice,只好淨係着住個Bra周圍逃跑,她更拎住碌棍,邊扑歹徒邊騷 ...


趙希洛真係不得了!

藝人趙希洛(Candice)在無綫賀歲劇《乘勝狙擊》中驚爆性感演出!

Candice夾埋徐榮等人人老屈羅浩銘,但慘被羅浩銘報復,一行人被捉到廢屋中!期間Candice不但被歹徒扯爛衫,露出內衣,大騷事業線!搞到與她身貼身的徐榮不敢亂咁望,場面搞笑!

之後陳展鵬突然殺出救他們逃出險境,與一班歹徒搏鬥!而畀人扯爛衫的Candice,只好淨係着住個Bra周圍逃跑,她更拎住碌棍,邊扑歹徒邊騷Quali,認真養眼!呢幕播出後,網民都大讚她身材好好,又讚她豁出去演出好專業!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!