掃呢頁CODE去手機

2017年1月1日 星期日

叱咤:洋蔥!欣宜戴肥姐招牌眼鏡拎獎 __,欣宜,

欣宜戴上媽咪肥姐的招牌眼鏡領獎及唱出《女神》。叱咤專業推介第3位由欣宜的《女神》奪得。她上台後,她叫主持打開手中blingbling的盒子,從中拿出一樣東西,原來是她媽媽的招牌眼鏡,她順手戴到頭上,十分感人!她一開口就哽咽:「九年前,我失去咗一個同我相依為命、最重要重要嘅一個人!佢過身之後,我同自己講要爭氣,佢係一個好關心身邊人嘅人,佢亦好錫屋企人,好孝順嘅人。我問我自己,點先可以做到佢咁,但我唔 ...


欣宜戴上媽咪肥姐的招牌眼鏡領獎及唱出《女神》。

叱咤專業推介第3位由欣宜的《女神》奪得。她上台後,她叫主持打開手中bling bling的盒子,從中拿出一樣東西,原來是她媽媽的招牌眼鏡,她順手戴到頭上,十分感人!她一開口就哽咽:「九年前,我失去咗一個同我相依為命、最重要重要嘅一個人!佢過身之後,我同自己講要爭氣,佢係一個好關心身邊人嘅人,佢亦好錫屋企人,好孝順嘅人。我問我自己,點先可以做到佢咁,但我唔係佢,我唔識表達我自己,收埋自己,只好努力自己嘅工作,希望上台攞到一個獎。」

欣宜續說:「呢九年發生好多事,有人叫我唔好再唱歌,叫我去讀書,但我想去試。冇人知我想唱歌,我咪去拍劇囉,點知我收到三百幾宗投訴,Herman(何哲圖)佢夠膽簽我!」她多謝喜歡與不喜歡她的人,最後她爆喊多謝媽咪!然後她唱出此曲,一開始喊到唱不到。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!