掃呢頁CODE去手機

2017年1月1日 星期日

叱咤:黃偉文攞獎抽乾港女偷鮑魚 __,港女,

恭喜!填詞人大獎由黃偉文奪得,他上台領獎時說:「呢個獎對我嚟講,係重要個諾貝爾獎!我好開心係一個填詞人,有一個精神,畀支筆我,一個旋律就得!」他更以《KillBill》來形容填詞人這個工作,非常搞笑,他說:「只得一吋嘅地方,都可以打出新天地,一條鋼線上,都可以跳芭蕾舞。喺最臭嘅廁格,都可以食鮑魚!」抽盡於台灣上引水產偷鮑魚,在廁所內開餐的3名港女!叱咤樂壇作曲人由Howie@DearJane奪得, ...


恭喜!

填詞人大獎由黃偉文奪得,他上台領獎時說:「呢個獎對我嚟講,係重要個諾貝爾獎!我好開心係一個填詞人,有一個精神,畀支筆我,一個旋律就得!」他更以《Kill Bill》來形容填詞人這個工作,非常搞笑,他說:「只得一吋嘅地方,都可以打出新天地,一條鋼線上,都可以跳芭蕾舞。喺最臭嘅廁格,都可以食鮑魚!」抽盡於台灣上引水產偷鮑魚,在廁所內開餐的3名港女!

叱咤樂壇作曲人由Howie@Dear Jane奪得,編曲人獎由Alex Fung奪得,監製大獎由Edward Chan奪得,而Edward Chan就指從音樂得到滿足感,得獎是很震撼的事,並首次公開多謝鍾鎮濤:「冇佢冇我!」他就逐一多謝一起努力的音樂人和家人,並咽啃多謝太太:「佢幫我打點屋企,生咗兩個小朋友,但我掛住工作,冇理佢感受,有事會同我講,唔緊要,好快過,I love you!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!