掃呢頁CODE去手機

2017年1月1日 星期日

【性感最後一擊】高海寧隨時公開戀情 __,高海寧,

新一年就有咁多福利!「咪神」高海寧(高Ling)、宅男女神孫慧雪、歌手吳雨霏、羅力威、袁偉豪、歐陽巧瑩、麥美恩、湯洛雯、何佩珉與韓國男團2AM成員鎮雲到上水廣場出席除夕倒數活動,吸引大批市民圍觀,眾星又與Fans玩遊戲,場面超熱鬧!鬥「胸」狠活動甫開始,高Ling、阿雪、歐陽巧瑩、麥美恩、湯洛雯及何佩珉身穿性感晚裝行Catwalk,當中「咪神界元組」高Ling穿上紅色低胸裝夾出三吋事業線,「峰」殺 ...




其他影片:>>






新一年就有咁多福利!

「咪神」高海寧(高Ling)、宅男女神孫慧雪、歌手吳雨霏、羅力威、袁偉豪、歐陽巧瑩、麥美恩、湯洛雯、何佩珉與韓國男團2AM成員鎮雲到上水廣場出席除夕倒數活動,吸引大批市民圍觀,眾星又與Fans玩遊戲,場面超熱鬧!

鬥「胸」狠

活動甫開始,高Ling、阿雪、歐陽巧瑩、麥美恩、湯洛雯及何佩珉身穿性感晚裝行Catwalk,當中「咪神界元組」高Ling穿上紅色低胸裝夾出三吋事業線,「峰」殺全場!身穿紫色Tube Dress的阿雪谷出湯碗巨胸,化身「紫色乳牛」還擊,上圍甚有睇頭的歐陽巧瑩亦晒深長事業線,行路時更非常盪漾!

公開戀事睇心情

高Ling接受訪問時被讚性感,她即風騷表示多謝,笑言是大會安排,早前表明不想性感的她笑言這晚叫做劃了完美句號:「係呀!多謝!買少見少㗎喇!今晚算係2016年完美句號(咁又唔夠性感喎!)留番台慶先!哈哈!」講到2017年大計,她表示將於本月中首次擔正劇集女主角,最近密密跟監製、編審溝通,希望演出更好:「劇集叫《抱佣情人》,同楊明合作。(愛情劇?)有愛情,同埋講地產,鬥智鬥力咁。」高Ling近年傳與音樂才子鄧智偉玩地下情,問到新一年會否公開戀情?她笑說:「到時話你知雖然身邊好多藝人結婚,不過我仲後生。(襯對方音樂會先公開?)睇心情唔知㗎!可能聽日就公開呢!」

另外,高Ling趁袁偉豪(Ben)獻唱時化身龍友為對方拍照,她表示最近買了新相機,故此去到邊影到邊:「Ben會喺大騷幫我哋影相,咁今次我就幫番佢影,我最近都學緊影相,所以要練習下。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!