掃呢頁CODE去手機

2017年1月1日 星期日

陳自瑤親自操刀 幫王浩信影祼照 __,王浩信,陳自瑤,

好閃呀!藝人王浩信及陳自瑤夫妻檔出席倒數活動,擔任壓軸嘉賓的王浩信邊唱歌邊衝下台與粉絲玩自拍,場面墟冚!心痛老公辛苦談到今次拍拖搵外快,陳自瑤坦言:「由拍拖到依家第8個年頭,我哋都未試過一齊倒數,今次唔係擦大會鞋,聽到呢個消息我真係開心到嘩咗出嚟。」由於連月忙拍劇關係,王浩信直言有愧於家庭,亦錯過了不少女兒的成長點滴,希望來年能夠事業與家庭取得平衡。陳自瑤即表示:「見到佢咁樣工作,我當然心痛佢嘅辛 ...




其他影片:>>






好閃呀!

藝人王浩信及陳自瑤夫妻檔出席倒數活動,擔任壓軸嘉賓的王浩信邊唱歌邊衝下台與粉絲玩自拍,場面墟冚!

心痛老公辛苦

談到今次拍拖搵外快,陳自瑤坦言:「由拍拖到依家第8個年頭,我哋都未試過一齊倒數,今次唔係擦大會鞋,聽到呢個消息我真係開心到嘩咗出嚟。」由於連月忙拍劇關係,王浩信直言有愧於家庭,亦錯過了不少女兒的成長點滴,希望來年能夠事業與家庭取得平衡。陳自瑤即表示:「見到佢咁樣工作,我當然心痛佢嘅辛苦,希望明年佢能夠大豐收,咁樣就有價值喇。」

王浩信不諱言起碼忙到農曆年後,故暫時未有時間再陪家人去旅行。談到上次旅途中陳自瑤泳裝上陣成功吸睛,她即開「空頭支票」謂:「雖然未知幾時,下次輪到我揸機,王浩信背部全裸!」王浩信笑答:「咁要畀時間我練股肌先得!」

追B隨緣

至於明年會否追多個小朋友?他們異口同聲表示隨緣,但陳自瑤笑言自己事業心重,希望再做出成績。同場的香港先生丁子朗上台獻唱時叫台下粉絲多多包涵,直指自己不諳音樂,想不到甫開口即走音到尾,自知失準的他全程露出尷尬表情!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!