掃呢頁CODE去手機

2017年1月6日 星期五

【獨家】出院三個月 陳子聰拐拐吓行日本城 超儀心急尋夫衝紅燈 __,超儀,拐拐,陳子聰,何超儀,

大病一場,康復咗先知健康嘅可貴。患難見真情,陳子聰自從8月因為腸胃問題入院,身形暴瘦,仲被指昏迷六日,醒咗後曾經出現失憶,太太何超儀就一直喺身邊陪伴。子聰出院幾個月,有報道指佢做多咗運動,個人飽滿番亦精神咗,但行路仲係一拐一拐咁。(新聞連結:http://bit.ly/2jcQADq)前晚8點左右,子聰同超儀喺外籍保鑣陪同下喺灣仔落車,三個人行咗去日本城睇家品。子聰復元速度好理想,精神好好,但就離 ...




其他影片:>>






大病一場,康復咗先知健康嘅可貴。患難見真情,陳子聰自從8月因為腸胃問題入院,身形暴瘦,仲被指昏迷六日,醒咗後曾經出現失憶,太太何超儀就一直喺身邊陪伴。子聰出院幾個月,有報道指佢做多咗運動,個人飽滿番亦精神咗,但行路仲係一拐一拐咁。(新聞連結: http://bit.ly/2jcQADq )前晚8點左右,子聰同超儀喺外籍保鑣陪同下喺灣仔落車,三個人行咗去日本城睇家品。子聰復元速度好理想,精神好好,但就離奇地有小肚腩。最近天氣轉寒,陳子聰亦做足保暖功夫,戴咗頂冷帽出動,同超儀及外籍保鑣一路行一路傾,不過行動速度就差少少,仲係拐拐吓咁,之前有報道指其因為尿酸問題,致行動仍稍有不便,尚待時間調理。子聰入到去日本城,睇過吓啲衣架、膠櫃桶;超儀就去睇啲餐具,三個人行大約行咗半個鐘,就叫番司機接佢哋走,由於子聰好番無耐,行得比較慢,所以佢就先同司機行去攞車。超儀同外籍保鑣俾完錢,可能心急搵番老公,冇睇清楚有冇車就想過馬路,好彩外籍保鑣拉住,超儀停一停步,先冇俾的士撞親咋!

比起之前剛出院的模樣,呢個陳子聰明顯精神好多。(採訪、攝影:徐錦池、孔志豪) 陳子聰大病初癒,做多咗運動,成個人飽滿番。 又睇膠櫃桶又睇衣架,子聰喺店內四圍走。
何超儀就同外籍保鑣睇餐具。 排隊俾錢嘅時候,司機過嚟接佢哋。
乖乖咁上咗車先。
好彩保鑣拉住,超儀先冇衝出馬路。 (資料圖片) (資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!