網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月30日 星期一

人妻張美妮有前有後 著埋黑絲安德尊不行了 __,美妮,安德尊,張美妮,



其他影片:>>






就嚟37歲嘅人妻張美妮,雖然而家塊面比以前漲咗少少,但佢發漲得嚟有樣好,就係唔只塊面,連心口都愈嚟愈澎湃呀!其實張美妮一直都係有料之人,只要場合恰當,佢都唔會孤寒,晒得就晒,而且唔似得其他人咁死谷爛谷,簡單一件低胸衫,足以令人睇到眼都凸埋。以佢2013年結婚套婚紗為例,俾在其他人,一早著到離晒罩啦,邊似得美妮咁駕輕就熟。除咗上身有睇頭,美妮嘅下半身一樣好JJable。光管腳或者係好多女仔都想擁有嘅 ...


就嚟37歲嘅人妻張美妮,雖然而家塊面比以前漲咗少少,但佢發漲得嚟有樣好,就係唔只塊面,連心口都愈嚟愈澎湃呀!

其實張美妮一直都係有料之人,只要場合恰當,佢都唔會孤寒,晒得就晒,而且唔似得其他人咁死谷爛谷,簡單一件低胸衫,足以令人睇到眼都凸埋。以佢2013年結婚套婚紗為例,俾在其他人,一早著到離晒罩啦,邊似得美妮咁駕輕就熟。

除咗上身有睇頭,美妮嘅下半身一樣好JJable。光管腳或者係好多女仔都想擁有嘅,但站喺男仔角度嚟睇,好似美妮呢啲有少少肉地嘅腳,反而更有線條美。如果再搭配埋黑絲,咁就真係perfect池。

或者美妮婚前跟住曾志偉玩得多,而且身邊不乏麻甩佬,所以佢get到咩至係男人想睇嘅body, 難怪佢有時一套戰衣晒胸又晒腿,再笠多對黑絲,嘩!咁就真係叔叔不行了!唔信大家睇吓,安德尊真係忍唔住架。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!