網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月30日 星期一

不得了呀!姚子羚拋巨胸辣着泰國 __,姚子羚,

姚子羚身材好好呀!好多藝人都選擇喺海外度歲,藝人姚子羚就選擇咗去陽光與海灘既泰國過年,同行仲有男友「的士闊少」鄭子邦添呀!姚子羚喺社交網就上載咗幾張相片,見到佢同一大班朋友一齊喺夜店消遣,真係好開心呀。但相信網民可能會仲開心,點解?雖然姚子羚未婚相信未會派利是,但佢大派福利呀,佢上載咗一張食嘢相,重點當然唔係個海景同枱上面碟嘢食啦,而係佢着住一性感泳衣大晒身材,豐滿上圍突破防線相當呼之欲出,戴上太 ...


姚子羚身材好好呀!

好多藝人都選擇喺海外度歲,藝人姚子羚就選擇咗去陽光與海灘既泰國過年,同行仲有男友「的士闊少」鄭子邦添呀!姚子羚喺社交網就上載咗幾張相片,見到佢同一大班朋友一齊喺夜店消遣,真係好開心呀。

但相信網民可能會仲開心,點解?雖然姚子羚未婚相信未會派利是,但佢大派福利呀,佢上載咗一張食嘢相,重點當然唔係個海景同枱上面碟嘢食啦,而係佢着住一性感泳衣大晒身材,豐滿上圍突破防線相當呼之欲出,戴上太陽眼鏡嘅姚子羚輕托香腮,十分寫意,佢仲留言:「Happy Holiday in Thailand」真係令人羨慕呀!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!