網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月30日 星期一

鄭中基:分手後首同台演出!鄭中基千嬅世紀合唱 __,中基,楊千嬅,千嬅,鄭中基,

鄭中基+楊千嬅,冇得輸呀!歌手鄭中基(Ronald)一連四場的《PLAYITAGAIN世界巡迴演唱會》來到第三場,到encore環節,Ronald請來舊愛楊千嬅擔任壓軸嘉賓,現場即尖叫聲不斷!兩人分手後首次同台合唱,唱出《製造浪漫》期間千嬅兩度甩嘴,之後兩人邊唱邊揈手,又叫觀眾一齊起身,最後更在台上抱抱。千嬅說:「好驚呀我,唱咗廿年,我成個earmon爛咗,有冇人可以幫我救番?頭先啲音冇事嘛?」R ...


鄭中基+楊千嬅,冇得輸呀!

歌手鄭中基(Ronald)一連四場的《PLAY IT AGAIN世界巡迴演唱會》來到第三場,到encore環節,Ronald請來舊愛楊千嬅擔任壓軸嘉賓,現場即尖叫聲不斷!

兩人分手後首次同台合唱,唱出《製造浪漫》期間千嬅兩度甩嘴,之後兩人邊唱邊揈手,又叫觀眾一齊起身,最後更在台上抱抱。千嬅說:「好驚呀我,唱咗廿年,我成個ear mon爛咗,有冇人可以幫我救番?頭先啲音冇事嘛?」Ronald說:「你頭先嗌停嘛!」千嬅指個場不是她,不敢叫停,又笑指Ronald上一場瀨嘢,因有觀眾點唱《烈女》,但他不會唱:「你哋好恨聽我啲歌叫我唱嘛?你哋想整佢?大家今日呢場行運!」千嬅整ear mon時,笑言自己左右不分,Ronald出手相助,但卻愈幫愈忙,千嬅即笑到跪低,笑說:「唔使喇,呢個我助聽器!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!