網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月28日 星期六

麥明詩迎新不忘舊 繼續黐林作 __,麥明詩,林作,

麥明詩迎新不忘舊 繼續黐林作
查看相片Louisa情路上感到迷失,難道是因為林作?【東方日報專訊】新年伊始,「十優港姐」麥明詩(Louisa)取其「明詩」二字,揮筆寫下春聯:「明天更美好,詩情添畫意」,皆因她相信明天會更好!她渴望新一年愛情得意,卻反其道認為不需刻意去舊迎新,因為「舊事」充滿回憶。舊愛影響大麥明詩與大律師林作有過一段情,可惜去年情海翻波。踏入雞年,她渴望愛情得意:「25歲係尷尬階段,已經唔係年少氣盛,唔係玩玩吓 ...


查看相片
Louisa情路上感到迷失,難道是因為林作?

【東方日報專訊】新年伊始,「十優港姐」麥明詩(Louisa)取其「明詩」二字,揮筆寫下春聯:「明天更美好,詩情添畫意」,皆因她相信明天會更好!她渴望新一年愛情得意,卻反其道認為不需刻意去舊迎新,因為「舊事」充滿回憶。

舊愛影響大

麥明詩與大律師林作有過一段情,可惜去年情海翻波。踏入雞年,她渴望愛情得意:「25歲係尷尬階段,已經唔係年少氣盛,唔係玩玩吓嗰啲,但呢個年紀又未到談婚論嫁,所以都有迷失。」小妮子感慨如此,莫非被上一段情嚇怕,急於「去舊迎新」?她倒認為過去經歷是人生一部分:「我會用更積極態度面對事情,佢殺你唔死,會令你更堅強!」

對於入行至今,麥明詩的名字都與林作掛鈎,她覺得沒所謂:「事實就係咁,唔會去做啲嘢令個名唔黐埋一齊,例如有啲人話搵另一個同我傳緋聞咪可以蓋過,但我覺得做人唔使咁刻意嘅,佢個名黐住我唔係負累,唔係一講我就打『乞嚏』。」她更認為林作代表一個階段:「我幾鍾意用男朋友嚟劃分階段,佢係未入行至入行階段。(林作只是過客?)未至於過客,拍過拖嘅伴侶,對人生影響非常大,冇佢我唔會喺呢個位置!」

男友唔使靚

對於月前被傳出有新歡,Louisa否認直言不是外貌協會,自小媽咪教她靚仔沒本心:「做咗娛樂圈後周圍太多靚仔,發現靚仔冇大不了,睇慣咗,唔靚仔仲少見啦。」

文:專案組

化妝:Allen Yim

場地:Hotel Sav


鍾意就快D Share啦!