網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月28日 星期六

父子兵上陣 鄭中基同老竇Jam《浪子心聲》 __,中基,鄭中基,

鄭中基(左圖左)同埋爸爸鄭東漢一齊Jam歌。歌手鄭中基在紅館舉行一連四場演唱會的頭場演出,來到第二部分,首先播出他童年至青年的相片,期間引得歡眾大笑。之後換上全白服裝的他上台唱《浪子心聲》,並由爸爸鄭東漢彈結他伴奏。唱完此曲後,Ronald叫觀眾給他父親鄭東漢掌聲,因為這首歌好有意義,是他第一首學結他的歌,他說:「係我第一首上枱歌,大家冇聽錯,唔係台係枱,因此我阿媽話我知,我3歲細個時,一定會上枱 ...


鄭中基(左圖左)同埋爸爸鄭東漢一齊Jam歌。

歌手鄭中基在紅館舉行一連四場演唱會的頭場演出,來到第二部分,首先播出他童年至青年的相片,期間引得歡眾大笑。之後換上全白服裝的他上台唱《浪子心聲》,並由爸爸鄭東漢彈結他伴奏。唱完此曲後,Ronald叫觀眾給他父親鄭東漢掌聲,因為這首歌好有意義,是他第一首學結他的歌,他說:「係我第一首上枱歌,大家冇聽錯,唔係台係枱,因此我阿媽話我知,我3歲細個時,一定會上枱唱呢首歌畀大家聽,要大家聽晒先可以食飯,而許冠傑當年唱呢首歌,都係搵我阿爸彈結他,係我阿爸栽培我先可以喺呢到同大家唱歌。」跟住Ronald問佢阿爸有冇說話要講,他以為冇,點知鄭東漢拎起咪說:「喺澳門同Ronald做騷,佢賭我唔會講,點知佢輸咗,我講少少啦,因為唔可以厚此薄彼,多謝大家年卅晚都嚟支持Ronald,我以前玩音樂,依家就玩兩個孫。」

不慎整跌結他

當兩父子升上舞台準備繼續表演時,Ronald身邊有結他,但期間不慎整跌結他,他一臉驚慌,之後擰轉身對Joey Tang(鄧建明)說:「sorry Joey Tang,呢枝結他唔係我。」引得觀眾笑。同阿爸表演完後,鄭中基問:「有冇人我第一隻碟已經聽?知我第一隻碟係喺台灣出?我個陣留長髮係行偶像派路線,個啲F4、言承旭都係抄我,你地笑?即係年紀同我差唔多,係咪中女?我都係中基,未到巨基,仲有排玩,依家唱番幾首台灣嘅歌畀你哋。」之後唱出《你的眼睛背叛你的心》。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!