網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月22日 星期日

女人心海底針 洪永城唔明唐詩詠諗乜 __,唐詩詠,洪永城,

洪永城話同唐詩詠啱啱先喺Canteen見完,佢都唔知點解唐詩詠會話佢哋好耐冇見。藝人洪永城(Tony)在將軍澳電視廣播城,錄影大年初一播映的無綫節目《保良善心全鳳獻》。提到其女友唐詩詠自爆跟Tony好耐冇見面,Tony即笑謂:「啱啱先喺Canteen見完!唔明點解佢咁講!」問是否傳聞中的冷戰仍然持續,他謂:「唔關啲花邊報道事,唔會特別擔心,識得處理嘅。(女人成日口是心非㗎喎!)即係男人永遠唔明白嗰 ...




其他影片:>>






洪永城話同唐詩詠啱啱先喺Canteen見完,佢都唔知點解唐詩詠會話佢哋好耐冇見。

藝人洪永城(Tony)在將軍澳電視廣播城,錄影大年初一播映的無綫節目《保良善心全鳳獻》。提到其女友唐詩詠自爆跟Tony好耐冇見面,Tony即笑謂:「啱啱先喺Canteen見完!唔明點解佢咁講!」問是否傳聞中的冷戰仍然持續,他謂:「唔關啲花邊報道事,唔會特別擔心,識得處理嘅。(女人成日口是心非㗎喎!)即係男人永遠唔明白嗰啲?咁就Keep住唔明白啦,但係我想明白!」

肥媽不可或缺

問會否入場或包場支持女友有份演出的新戲,Tony直言會入場觀看,更笑謂:「但未知要睇幾多場!」有指肥媽不滿自己在劇集《味想天開》的海報上失蹤,他相信對方並非這個意思,更指雖然肥媽在劇集中只有四、五集演出,但明顯是劇集不可或缺的「X Factor」:「可能佢嗰期好忙好攰先咁講。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!