網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月22日 星期日

睇完騷冇錢搭車 蔡卓妍自爆要問人借 __,蔡卓妍,阿Sa,

阿Sa完美演繹點樣冇錢都可以搭到車返屋企。藝人張智霖(Chilam)與蔡卓妍(Sa)為新片《常在你左右》開鏡拜神儀式,Chilam帶cap帽及太陽眼鏡示人,在戲中肢解林家楝的他謂在戲中是絕望的人,但又會給予其他人希望,被問有否拍過同類型的戲?他謂沒有,亦直言恨與阿Sa合作,又笑指阿Sa聲帶受損怕被傳染。他笑言為了投入角色狀態,在化妝上花了不少功夫,將黑眼圈、紅眼化出來,他笑謂:「我為左部戲晚晚出去 ...


阿Sa完美演繹點樣冇錢都可以搭到車返屋企。

藝人張智霖(Chilam)與蔡卓妍(Sa)為新片《常在你左右》開鏡拜神儀式,Chilam帶cap帽及太陽眼鏡示人,在戲中肢解林家楝的他謂在戲中是絕望的人,但又會給予其他人希望,被問有否拍過同類型的戲?他謂沒有,亦直言恨與阿Sa合作,又笑指阿Sa聲帶受損怕被傳染。他笑言為了投入角色狀態,在化妝上花了不少功夫,將黑眼圈、紅眼化出來,他笑謂:「我為左部戲晚晚出去玩,我同老婆講佢都唔信!我平時太容光煥發!」

睇Big Bang睇到面青青

阿Sa爆料指chilam一見到她就唱走音版的《女校男生》,又指自己角色可憐,她戲中的未婚夫被Chilam車死。談到去「朝聖」看Big Bang演唱會她身體不適要中途離場,更在IG留言指是她有史以來看得最辛苦的一場演唱會。阿Sa謂當日腸胃不適,已肚屙十多次,到場後要等又凍,她說:「最後真係唔得,旁邊啲人話我面青青,真係差啲暈咗,行出去嗰陣見到幾個暈低咗啦,又好難搵車!」此時Chilam就搞爛Gag說:「妳係咪攰到GD(知啲)唔GD(知啲)呀?」

身無分文搭小巴獲送錢

阿Sa直言場地的交通不便,不過覺得大會已盡力,但仍有進步空間。她更自爆提早離場時與馬天佑搭小巴卻身無分文,又冇八達通,幸好有途人幫她伸出援手:「香港人真係好有善心,借咗11蚊畀我哋搭小巴,都唔係借,係畀。(認得你?)唔知呀,總之就不幸中大幸!(搭小巴有人認得你?)我帶咗口罩!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!