網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月22日 星期日

華仔明講傷勢 阿倫探病爆:唔講得…笑 __,華仔,譚詠麟,阿倫,劉德華,

阿倫(右圖)透露劉德華聽日會現身講解傷勢嘅情況。藝人譚詠麟(阿倫)下午現身養和醫院,探望日前在泰國從馬背摔墮地的劉德華。阿倫逗留至下午2時25分左右離開,神情輕鬆的他表示昨晚與溫拿在澳門演出,今日是來與華仔談工作上的事情。華仔呼籲好友勿探病阿倫表示:「佢傷勢嘅情況我諗佢聽日會自己發表,呢樣我唔方便講,總之大家唔使擔心。」又表情生動咁強調華仔叫所有親朋好友千萬不要到醫院探望他:「畀佢自己休息,因為所 ...


阿倫(右圖)透露劉德華聽日會現身講解傷勢嘅情況。

藝人譚詠麟(阿倫)下午現身養和醫院,探望日前在泰國從馬背摔墮地的劉德華。阿倫逗留至下午2時25分左右離開,神情輕鬆的他表示昨晚與溫拿在澳門演出,今日是來與華仔談工作上的事情。

華仔呼籲好友勿探病

阿倫表示:「佢傷勢嘅情況我諗佢聽日會自己發表,呢樣我唔方便講,總之大家唔使擔心。」又表情生動咁強調華仔叫所有親朋好友千萬不要到醫院探望他:「畀佢自己休息,因為所有嘅講嘢,笑同反應會觸動到神經囉,影響痛楚。佢話心領,大家有心,任何人都唔好嚟,希望大家明白。」

避談華仔是否瞓到

問到華仔明天可否會出院?阿倫説:「佢係聽日有嘢發表啫。」又謂透露對方精神不錯:「好好,但真係唔敢做其他反應,我本身諗住同佢傾吓偈引佢笑,但都唔得,佢會痛囉。問晒要問嘅(問題)我就走,因為我同佢合唱咗隻歌。」問到華仔是否痛到瞓唔到?校長未有回應,又表情抵死地説:「佢會自己同你講。(太太照顧緊佢?)佢會話畀你聽。」至於問到華仔是否新年前出院?他表示不知道:「真係唔知喎!我梗係想佢返。」之後,他步行到其座駕期間,更笑笑口透露是第一人成功硬闖上病房探華仔。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!