網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月17日 星期二

胸壓山聰個頭 莊思敏挑戰電視尺度 __,山聰,莊思敏,陳山聰,

嘩!咁激呀?藝人莊思敏出席無綫新劇《乘勝狙擊》首播飯局,對於一而再被網友透過微博私信問價,她表示今次是2017年第一次,更謂:「呢個人keep住問好煩,平時係可以ignore佢,但我有強迫症,只要見到個icon着咗就一定撳入去睇。(係咪同一個人?)應該唔係,但佢哋成日轉名,晏晝又問我係咪唔諗。(條件仲係100萬玩一晚?)係,冇加價。(會唔會嬲?)係無奈,唔理佢又keep住問,好自我空間。」唔會識網 ...




其他影片:>>






嘩!咁激呀?

藝人莊思敏出席無綫新劇《乘勝狙擊》首播飯局,對於一而再被網友透過微博私信問價,她表示今次是2017年第一次,更謂:「呢個人keep住問好煩,平時係可以ignore佢,但我有強迫症,只要見到個icon着咗就一定撳入去睇。(係咪同一個人?)應該唔係,但佢哋成日轉名,晏晝又問我係咪唔諗。(條件仲係100萬玩一晚?)係,冇加價。(會唔會嬲?)係無奈,唔理佢又keep住問,好自我空間。」

唔會識網友

問到為何不考慮與該網友交朋友?莊思敏斬釘截鐵表示不會,還反問對方有甚麼好玩,面對一而再收到問價訊息,莊思敏謂:「其實行內好多女仔都收到,聽都聽過,只係大部分人會ignore,我就係嗰少數人囉,爭在未介紹番個人畀佢。」

拍床戲冇壓力

問到可認為經常性感示人惹人誤會?莊思敏笑指新劇有大量性感造型,更謂:「劇入面我需要搵男人錢,性感之外,仲會同唔同男士發生關係去換取金錢同地位,相信到時會更加多人打嚟問價添!(同邊個對手拍親熱戲多?)陳山聰同黃子雄都有,最勁係着bra同underwear咋,完全挑戰電視尺度,有個畫面仲係山聰個頭喺我個胸上面,監製話會保留咗呢part,但時間上縮到好短。」更指早前花了兩日時間,全天候與山聰拍床戲,問到可有尷尬?莊思敏表示單看對方很鎮定,所以也未感壓力。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!