掃呢頁CODE去手機

2017年1月17日 星期二

陳芷尤施冧功 張振朗Cool魔上身唔領情 __,Cool魔,陳芷尤,張振朗,

張振朗使唔使咁cool呀!曾扮「Cool魔」張智霖而出位的無綫藝人張振朗(Owen),近年倍受力捧,為保上位中的事業,前年被侄兒在電視節目公開踢爆和擁有34C驕人身材的「新咪神」陳芷尤(Apple)相戀後,縱使經常被目擊拍拖,Owen一於死口唔認,盡可能低調處理戀情。日前Owen和Apple鮮有地出動到銅鑼灣鬧巿拍拖,不過就算拍拖Owen和Apple亦並非單對單,為了掩人耳目,故意找來好友謝東閔同 ...


張振朗使唔使咁cool呀!

曾扮「Cool魔」張智霖而出位的無綫藝人張振朗(Owen),近年倍受力捧,為保上位中的事業,前年被侄兒在電視節目公開踢爆和擁有34C驕人身材的「新咪神」陳芷尤(Apple)相戀後,縱使經常被目擊拍拖,Owen一於死口唔認,盡可能低調處理戀情。

日前Owen和Apple鮮有地出動到銅鑼灣鬧巿拍拖,不過就算拍拖Owen和Apple亦並非單對單,為了掩人耳目,故意找來好友謝東閔同行,二人世界頓時變成兩男一女的「三人行」成個「嬲」字。

三人結伴逛了數間時裝名店,陳芷尤不時甜甜笑望向男友談情,更出動手機和他頭貼頭分享趣事,可惜Owen相當避忌,雙手插袋和Apple保持一定的距離,及後行到扶身電梯,女方刻意和男友碰手,Owen仍然毫無反應,當行到街角時Apple情不自禁欲拖着男友,今次Owen極速把手縮開,令女友一臉無癮,嘴扁扁地跟在他身後。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!