掃呢頁CODE去手機

2017年2月16日 星期四

老公湊仔陪買 黃伊汶幸福爆 [壹週刊 - 1406] __,黃伊汶,M1,

難得老公唔使返大陸開工,一家三口出動,幸福滿瀉!娛樂偵訊老公湊仔陪買 黃伊汶幸福爆黃伊汶14年與小龍(陳國坤)結婚後,去年誕下兒子陳真並極速收身,近日夫唱婦隨,復出拍老公做監製的網劇《反黑》。日前一家三口出動shopping,只見陳國坤左手抱住陳真,右手拖實老婆,幸福man爆!俾面老公陳國坤同黃伊汶拍拖五年修成正果,去年誕下勁得意的B仔陳真,火速成為星二代明星仔,拍住可愛到出晒名的梁浸浸,成為傳媒 ...


難得老公唔使返大陸開工,一家三口出動,幸福滿瀉!

娛樂偵訊

老公湊仔陪買 黃伊汶幸福爆

黃伊汶 14年與小龍(陳國坤)結婚後,去年誕下兒子陳真並極速收身,近日夫唱婦隨,復出拍老公做監製的網劇《反黑》。日前一家三口出動 shopping,只見陳國坤左手抱住陳真,右手拖實老婆,幸福 man爆!

俾面老公

陳國坤同黃伊汶拍拖五年修成正果,去年誕下勁得意的 B仔陳真,火速成為星二代明星仔,拍住可愛到出晒名的梁浸浸,成為傳媒版位風頭躉。

得天獨厚,黃伊汶產後唔夠一個月,已火速修身變索媽。

「陳真好少扭計,又遺傳咗媽咪對大眼睛,勁 cute!大家成日借啲意約佢哋兩公婆,都係想見吓個得意仔!小龍開工成日唔喺香港,惟有揸住部手機睇相睇片, Emme(黃伊汶)知老公恨見個 B,所以經常帶埋囝囝去探班!」黃伊汶身邊人說。

早已成為全職生意人的黃伊汶,近日忽然復出拍網劇,再嘗捱更抵夜滋味,全因身為監製的老公開到口。

「 Emme只係客串幾場戲,小龍安排佢戲中做番自己老婆,大家都笑佢冇益人!兩公婆帶埋陳真去開工,乘機家庭樂!」

平日 cool爆的陳國坤,對住個仔即變慈父!

陳國坤幫囝囝戴太陽眼鏡,相當搞笑。

老公睇住囝囝,黃伊汶放心試鞋!

雖然有工人姐姐同行,但大部分時間,陳國坤都自己抱 B!

自得其樂

唔使開工,兩公婆抱埋寶貝仔家庭樂。下午六點幾,在時代廣場連卡佛,黃伊汶睇鞋,陳國坤就抱住囝囝行來行去陪買。大眼陳真下個月才滿一歲,眼仔碌碌不時將手指放入口,雖然陳國坤每見囝囝啜手指,便會用手撥開阻止,但陳真迅即又將手指仔放入口,兩父子你來我往,十分搞笑!其間陳國坤攞住副圓形太陽鏡拼落囝囝面上,自得其樂。

至於 fit過佗 B前的黃伊汶,試完一輪鞋便自動歸隊,更第一時間抱住陳真,有子萬事足!

陳真同梁浸浸都是娛樂圈得意 B風頭躉。

陳國坤拍戲,黃伊汶帶埋囝囝探班,陳真被媽咪形容成個導演咁款!

Cute爆的陳真,人人爭住抱,黎諾懿亦湊熱鬧練習做湊仔公。

轉型從商

10年,黃伊汶棄歌從商,引入法國水晶腕錶品牌 Galtiscopio(迦堤),初時只於 I.T、 Sogo等設專櫃擺賣,其後拓展亞洲市場,於香港、內地、新加坡及日本等地設逾四十個銷售點。 15年,更在深圳開設二千呎旗艦店,除了手錶,還引進時裝及手袋,將業務多元化,成績理想。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!