掃呢頁CODE去手機

2017年2月16日 星期四

人生高「峰」!陳敏之老公面前裸體跳舞 __,敏之,陳敏之,

陳敏之生完仔仔後,迎來人生高「峰」。藝人陳敏之接受電台訪問,剛榮升媽媽的敏之自爆上圍升了一Cup,她說:「Size仲大咗添,算係人生最高峰。」隨即自爆昨晚餵完奶入廁所對住沖涼中的老公跳開心舞,她說:「餵完奶好舒服,之後入洗手間打開浴袍畀老公睇同跳開心舞,我同佢講我幾靚,之後佢話我自我感覺良好,我真係未試過彈彈吓。(老公好鍾意?)邊有時間睇,只有仔仔享用,老公冇呢個福利。(老公有定力?)佢只係喺到笑 ...


陳敏之生完仔仔後,迎來人生高「峰」。

藝人陳敏之接受電台訪問,剛榮升媽媽的敏之自爆上圍升了一Cup,她說:「Size仲大咗添,算係人生最高峰。」隨即自爆昨晚餵完奶入廁所對住沖涼中的老公跳開心舞,她說:「餵完奶好舒服,之後入洗手間打開浴袍畀老公睇同跳開心舞,我同佢講我幾靚,之後佢話我自我感覺良好,我真係未試過彈彈吓。(老公好鍾意?)邊有時間睇,只有仔仔享用,老公冇呢個福利。(老公有定力?)佢只係喺到笑,我咁多年嚟冇呢個效果,希望可以一直Keep住。」

陳敏之透露已換所有胸圍,不停自讚好身材的她被問到會否穿三點式留倩影?陳敏之說:「忙到冇時間,或者自己影。」並透露老公不敢飲其人奶,所以自己有試過,更封仔仔是她一號愛人,陳敏之說:「依家乜都以佢為先,成日會聞佢。(緊張媽?)係好緊張,要每次返去都要洗手換衫先抱佢,不過未報學校,反而對呢方面好輕鬆。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!