掃呢頁CODE去手機

2017年2月16日 星期四

張衞健回巢因邵逸夫:冇計較過一分一毫 __,邵逸夫,張衞健,

張衞健話佢回巢係因為邵逸夫(藍圈)。記招尾聲張衞健突然嚴肅起來,講到當年離巢往事,他說:「今日如果阿sir(指邵逸夫)喺度,好想同佢講拍完《西遊記》唔續約,的確係因續約價錢唔啱,今次再返嚟TVB並冇計較過一分一毫,希望佢老人家高興,觀眾亦睇得開心,畫上完美的句號。」張衞健受訪講到曾勵珍感動得哽咽,他表示:「係好感動,係呢個功利社會好難合作唔計較金錢,自己唔計較都要為公司着想,做到要天時、地利、人和 ...


張衞健話佢回巢係因為邵逸夫(藍圈)。

記招尾聲張衞健突然嚴肅起來,講到當年離巢往事,他說:「今日如果阿sir(指邵逸夫)喺度,好想同佢講拍完《西遊記》唔續約,的確係因續約價錢唔啱,今次再返嚟TVB並冇計較過一分一毫,希望佢老人家高興,觀眾亦睇得開心,畫上完美的句號。」

張衞健受訪講到曾勵珍感動得哽咽,他表示:「係好感動,係呢個功利社會好難合作唔計較金錢,自己唔計較都要為公司着想,做到要天時、地利、人和,首先自己要有唔計較嘅心,唔計較拍劇半年,冇得做其他工作嘅真正損失。去到呢個年紀,我覺得唔計得咁多,離開咗20年其實不斷有人搵我,但係今次唔同,係50周年,呢個機構同香港息息相關,冇呢個機構自己亦入唔到行,觀眾睇住我長大,我同香港嘅觀眾係有一份感情,同埋咁多年自己有個心願,好想用廣東話去拍一套戲(劇),但係咁多年嚟大環境都冇機會。」

講曾勵珍一度哽咽

張衞健指今次若果不回巢,將來亦未必有下次,他說:「下個50周年,我有心都冇力啦,今次唔返將來都唔會返,今次嘅決定係經過深思熟慮。」張衞健早前笑言回巢條件是曾勵珍參與演出?他笑說:「我講啫,佢睬我都傻啦,佢家依家係助理總經理嚟。」

張衞健與「母校」講心不講金,問到有沒有爭取其他條件?他說:「傾完題材之後,我就同監製講我需要瞓覺,老人家唔攰得,咁耐冇拍都想有個最佳狀態,唔想每日瞓兩個鐘,同珍姐講想有十個鐘休息,珍姐話吓?我同監製傾吓先。監製話得,不過要拍半年,到我話吓?就咁傾咗拍半年。」此外,劇集的女主角由蔡思貝擔任,其他演員有洪永城、曹永廉、徐榮、譚凱琪等。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!