掃呢頁CODE去手機

2017年2月16日 星期四

紐約時裝周:謝婷婷情人節前蜜會鷹眼 __,謝婷婷,婷婷,

婷婷因為情人節要去紐約工作。【紐約直擊】謝婷婷出席紐約時間15日於當地舉行的MichaelKors2017秋冬時裝騷,婷婷上年年底傳出暗撻荷里活型男「鷹眼」謝洛美維拿(JeremyRenner),問到二人的關係,是否發展中,定已經是男女朋友?她甜笑說:「唔答,哈哈。(飛去搵佢?)我啱啱L.A.返。(去咗搵佢?)係呀。(過情人節?)冇,尋日情人節已經喺度。」問到保持LongDistance(異地戀) ...


婷婷因為情人節要去紐約工作。

【紐約直擊】謝婷婷出席紐約時間15日於當地舉行的Michael Kors 2017秋冬時裝騷,婷婷上年年底傳出暗撻荷里活型男「鷹眼」謝洛美維拿(Jeremy Renner),問到二人的關係,是否發展中,定已經是男女朋友?她甜笑說:「唔答,哈哈。(飛去搵佢?)我啱啱L.A.返。(去咗搵佢?)係呀。(過情人節?)冇,尋日情人節已經喺度。」問到保持Long Distance(異地戀)會否好難?她直言:「又唔會,因為我拍緊套戲,好專心做嘢,冇咁多時間,細個拍拖為主,一定要愛情第一,現在唔知係咪大個,愈來愈愛我工作,做嘢想放晒啲心機同時間。」問到有沒有見哥哥謝霆鋒?她表示去年12月先見過,自己忙於拍電影《歐洲攻略》,到意大利及上海拍攝。提到已經拍了很久?她笑而不語。

提到霆鋒因這3年來長期拋鑊及快速切菜而患上筋膜炎,她表示:「我知有排佢好痛,成日見醫生,我近排鍾意用essential oil(天然精油),自己整咗啲藥畀佢,我問佢信唔信我,佢話梗係信,佢就食咗藥,唔知佢返北京識唔識調。佢食完媽咪同身邊朋友都問我畀咩佢食,因為有好啲,只要令到佢唔痛,佢乜都肯做。」提到傳爸爸謝賢快做人父?她表示:「傳咗半秒,唔係真。」

她表示會在當地逗留五日,除了出席品牌騷,更會到演藝學校學做戲。她更大讚品牌的設計永不過時,十分喜歡品牌設計師的風格。另外,分別有名模Kendall Jenner 及Joan Small行騷。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!