網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月8日 星期三

財困唔想煩到人 李兆基放棄追20萬舊債 __,李兆基,

加油呀!現年67歲、演慣江湖人物的李兆基兩年前中風入院,由於病後雙腳無力,行動不便,需要暫停所有工作,所謂手停口停,兩年來醫病、生活,花光了所有積蓄,今年農曆年前更因欠租,被業主入稟法庭追租,險些連住屋都成問題,幸最終得到好友導演劉寶賢的幫助,才能得以保住棲身之所。農曆年前被追租李兆基今日撐着拐杖,一枴一枴地前往茶餐廳食飯,期間接受東網訪問。聲線沙啞,說話、反應頗為緩慢的他,對於經濟出現問題表示: ...


加油呀!

現年67歲、演慣江湖人物的李兆基兩年前中風入院,由於病後雙腳無力,行動不便,需要暫停所有工作,所謂手停口停,兩年來醫病、生活,花光了所有積蓄,今年農曆年前更因欠租,被業主入稟法庭追租,險些連住屋都成問題,幸最終得到好友導演劉寶賢的幫助,才能得以保住棲身之所。

農曆年前被追租

李兆基今日撐着拐杖,一枴一枴地前往茶餐廳食飯,期間接受東網訪問。聲線沙啞,說話、反應頗為緩慢的他,對於經濟出現問題表示:「其實病咗之後,因為冇工作,所以經濟都一直有困難,最難捱嘅係農曆年前,連租都交唔到,畀業主入稟法庭追,我完全明白佢咁做係啱嘅,佢買樓收租,我交唔到,佢自然要用佢嘅方法追我,好彩細寶(劉寶賢)幫我,令我有錢交番啲租,搞好件事。」

後悔冇儲錢

李兆基一向是圈中義氣仔女,很多藝人都曾經找他幫忙,他亦直言以前曾幫藝人朋友追片酬、擺平一些麻煩,而現在病了,李兆基直言不想麻煩人,所以一個朋友都沒有找,就連一位欠他廿萬的藝人,他亦都沒打算找他追債,李兆基謂:「我幫人冇諗過要人幫番自己,借咗我廿萬嘅藝人,我亦冇諗住叫佢還,佢想還自然會嚟還,我現在過得一日得一日,唔諗咁多,只希望佢哋(認識他的朋友)趁有能力就儲番個錢,否則就會好似我咁,呢個亦係我最失敗嘅地方,搵到錢嘅時候,冇儲起佢。」

吳志雄冇搵自己

看盡人情冷暖,李兆基沒有半點怨懟,反而對他有恩的人,他則一直惦記着,李兆基謂:「麥家琪、羅家英同埋杜琪峯都好好,都曾經幫過我,好多謝佢哋,當然細寶就更加唔使講,幫我最多,陳慎芝又成日陪我,而屋企人都有幫我,太太照顧我,而我家姐、細佬妹都有幫我,但始終佢哋都有自己嘅家庭,自己嘅負擔,大家各有難處,我依家乜嘢希望都冇,過得一日得一日。」李兆基早年與吳志雄經常拍住上登台搵食,如今李兆基病了,問吳志雄有沒有找他?李兆基說:「冇,佢成日要周圍去登台工作,冇時間搵我都好正常。」另外,李兆基很感激段偉倫,上年8月兩人一起合作拍電影,李兆基很感激他的幫助



李兆基多年前曾參與過不少義工活動,隨社工團體到學校跟問題青年傾偈,又去請過一些露宿者食飯、剪髮,如今李兆基生活出現嚴重困難,曾有社工幫李兆基申請公屋,可惜至今還未有回音,李兆基直言希望早日能夠申請到,可以舒緩一下他的經濟壓力。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!