網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月8日 星期三

金燕玲爭女配怕變大熱 志偉想父子檔攞獎 __,金燕玲,曾志偉,志偉,

金燕玲與郭富城昨日現身金像獎記者會。
金燕玲爭女配怕變大熱志偉想父子檔攞獎早前勇奪金馬獎女配的金燕玲,將與後輩方皓玟、張雨綺、文詠珊及廖子妤爭奪「最佳女配角」,昨日她現身金像獎入圍記招時表現高興,不諱言重視提名及獎項,但問到有否信心再下一城,金燕玲說:「唔敢睇,隨緣啦!最怕聽到大熱兩個字,到時攞獎同拎唔到個表情都唔知點做。」而新人廖子妤笑指獲悉喜訊一刻「喊到癲咗」:「我一直抱平常心,驚失望,到依家我同身邊幾個好朋友都入咗圍,好開心!」 ...


金燕玲爭女配怕變大熱志偉想父子檔攞獎早前勇奪金馬獎女配的金燕玲,將與後輩方皓玟、張雨綺、文詠珊及廖子妤爭奪「最佳女配角」,昨日她現身金像獎入圍記招時表現高興,不諱言重視提名及獎項,但問到有否信心再下一城,金燕玲說:「唔敢睇,隨緣最怕聽到大熱兩個字,到時攞獎同拎唔到個表情都唔知點做。」而新人廖子妤笑指獲悉喜訊一刻「喊到癲咗」:「我一直抱平常心,驚失望,到依家我同身邊幾個好朋友都入咗圍,好開心!」 ...


金燕玲爭女配怕變大熱 志偉想父子檔攞獎

早前勇奪金馬獎女配的金燕玲,將與後輩方皓玟、張雨綺、文詠珊及廖子妤爭奪「最佳女配角」,昨日她現身金像獎入圍記招時表現高興,不諱言重視提名及獎項,但問到有否信心再下一城,金燕玲說:「唔敢睇,隨緣最怕聽到大熱兩個字,到時攞獎同拎唔到個表情都唔知點做。」而新人廖子妤笑指獲悉喜訊一刻「喊到癲咗」:「我一直抱平常心,驚失望,到依家我同身邊幾個好朋友都入咗圍,好開心!」至於文詠珊對於憑陸劍青、梁樂民執導的作品再次角逐獎項感榮幸。

「最佳男配角」方面,有份入圍的曾志偉,對於繼金馬獎後再與兒子曾國祥齊齊有提名,他大讚兒子:「威過老竇添(自己有冇信心?)個個都係老友,有提名都開心,希望同個仔一齊攞獎」而被祝賀短訊吵醒的曾國祥,透露對作品獲12個提名感高興,獎項方面會以平常心面對。

此外,影帝郭富城昨日出席記者會時心情大靚,更以搞鬼韓文及泰文宣讀幕後入圍者,當參演的電影《寒》片團隊榜上有名時,他更為興奮,但事後表示因忙於拍戲,暫未觀賞提名影帝后的入圍作品,問到今屆沒有提名可感失望?他說:「上年都攞咗!我衷心祝福入圍者拎一張好嘅成績表。」


鍾意就快D Share啦!