網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月8日 星期三

孖王浩信雨中跳舞 李佳芯凍親事業線 __,王浩信,李佳芯,

好凍呀!無綫藝員王浩信與李佳芯晚上在中環為劇集《踩過界》拍攝一場雨中浪漫跳舞戲,現場出動水車製造下雨效果,他們淋得全身濕透,大風加上氣溫只有17度,雖然畫面浪漫,但實情王浩信與李佳芯卻凍到震騰騰,停機時要馬上披毛巾及飲薑茶取暖,認真辛苦!臨時學舞王浩信與李佳芯指事前總共排了兩個鐘舞步,部份舞步更要臨場即學,練舞時間是不夠,只好用盡自己所學去做。問到可有做足禦寒措施?王浩信說:「有冇凍親就要聽日先知 ...


好凍呀!

無綫藝員王浩信與李佳芯晚上在中環為劇集《踩過界》拍攝一場雨中浪漫跳舞戲,現場出動水車製造下雨效果,他們淋得全身濕透,大風加上氣溫只有17度,雖然畫面浪漫,但實情王浩信與李佳芯卻凍到震騰騰,停機時要馬上披毛巾及飲薑茶取暖,認真辛苦!

臨時學舞

王浩信與李佳芯指事前總共排了兩個鐘舞步,部份舞步更要臨場即學,練舞時間是不夠,只好用盡自己所學去做。問到可有做足禦寒措施?王浩信說:「有冇凍親就要聽日先知,就係冇做足禦寒措施,依家半真空架,本來包保鮮紙嘅,但係跳起嚟會沙沙聲就冇包保鮮紙,初時都OK,但愈夜愈凍,都feel到你隻手有啲抖震,只好互相扶持。」凍到騰騰震的李佳芯笑說:「我已經過咗喺香港最凍嘅一日,我有包保鮮紙,但因為條裙係低V,我終於feel到自己條線(指「事業線」),因為啲水直落,呢個感受好深,一淋嗰吓就嘩﹗哈哈。」王浩信笑說:「拍出嚟效果唔錯,多咗呢場《星光夢裏『痕』》係值得嘅,好痕、好凍。」

王浩信夠風度

跳舞時李佳芯主動捉着王浩信的手放在她的腹部,王浩信相當有風度問清楚位置會否令女士尷尬,王浩信說:「要就番個位避免尷尬情況發生,我自己一向好小心去避免。」李佳芯笑說:「我又冇諗咁多,我舒服ok架,放心交畀我。戲裏面講我對佢好主動,跳舞時要拉佢嚟攬住我,有好多呢類身體接觸。」王浩信笑說:「佢角色好OPEN、好主動架。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!