網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月8日 星期三

大隻仔張存華勁冧麥明詩:邊個鍾意佢? __,大隻仔,麥明詩,溫家偉,

張存華咁大隻,麥明詩又冧唔冧呢?麥明詩與林作之間的戀情撲朔迷離,早前傳她有新歡藥房太子爺ThomasChong,而昨日麥明詩又被發現在淺水灣約會一名巨胸男仔,該男仔原來是體育節目主持兼體育公關張存華(Emil)。認了解當中Emil接受東網電話訪問,他表現驚驚青青,頻頻表示不想影響麥明詩,問到是否追求麥明詩?他表示:「唔係,我哋見咗一次咋,唔可以話見人哋一面就立即追佢架,大家了解吓先啦,我係諗住識吓 ...


張存華咁大隻,麥明詩又冧唔冧呢?

麥明詩與林作之間的戀情撲朔迷離,早前傳她有新歡藥房太子爺Thomas Chong,而昨日麥明詩又被發現在淺水灣約會一名巨胸男仔,該男仔原來是體育節目主持兼體育公關張存華(Emil)。

認了解當中

Emil接受東網電話訪問,他表現驚驚青青,頻頻表示不想影響麥明詩,問到是否追求麥明詩?他表示:「唔係,我哋見咗一次咋,唔可以話見人哋一面就立即追佢架,大家了解吓先啦,我係諗住識吓朋友,因為我公司有好多project睇吓有乜嘢可以合作。」他透露大家傾得唔錯,因為麥明詩是女拔萃畢業,自己的老闆又是女拔萃的校友,所以特別投契。

外公係董慕節

至於Emil眼中的麥明詩如何?他表示:「我好欣賞叻女仔、女強人,麥明詩係叻女,有才華,而叻女又靚女嘅麥時詩邊個唔鍾意吖?不過呢啲言之尚早。(你鍾意佢?)唔好咁講,我驚嚇親朋友呀!」單身的EMIL大讚麥明詩靚女,笑得好甜,人人見到都鍾意。講到外公是是著名鐵板神算,外號董半仙之稱的堪輿學家董慕節,他說:「屋企嘅嘢,我唔方便講,唔想影響到佢哋。」

另外,東網聯絡上林作,他表示:「唔回應,唔希望再因麥小姐上新聞。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!