網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月18日 星期六

閃爆!老公送鑽石預祝岑潔儀30歲生日 __,岑潔儀,潔儀,

感覺到幸福。女藝人岑潔儀(Zoey)與馬來西亞富商老公Dixon向來恩愛,之前Dixon曾送樓送車冧老婆,閃爆大家眼球!日前Dixon預祝Zoey的30歲生日兼情人節,再次大手筆送鑽石首飾,價值六位數,氹得Zoey非常開心!她說:「其實都好耐冇送嘢㗎喇!我哋老夫老妻,少咗啲驚喜,可能係我30歲生日,老公就送份大禮畀我!」講到生日願望,Zoey說:「最緊要一家人健康平安,之前囝囝病得好犀利,大家都好 ...


感覺到幸福。

女藝人岑潔儀(Zoey)與馬來西亞富商老公Dixon向來恩愛,之前Dixon曾送樓送車冧老婆,閃爆大家眼球!日前Dixon預祝Zoey的30歲生日兼情人節,再次大手筆送鑽石首飾,價值六位數,氹得Zoey非常開心!她說:「其實都好耐冇送嘢㗎喇!我哋老夫老妻,少咗啲驚喜,可能係我30歲生日,老公就送份大禮畀我!」講到生日願望,Zoey說:「最緊要一家人健康平安,之前囝囝病得好犀利,大家都好擔心,所以健康最重要。」雖有老公錫到燶,Zoey仍會繼續工作,將任網上電台主持大談親子關係,與嘉賓分享育兒及人母扮靚資訊。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!