網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月18日 星期六

Fans錫住喝停張敬軒鞠躬跪謝 __,張敬軒,

張敬軒得到歌迷的寵愛,當然開心
Fans錫住喝停張敬軒鞠躬跪謝張敬軒及王菀之(Ivana)前晚在紅館舉行演唱會,期間軒仔重提早前《歌手》事件,粉絲錫住他叫他不要再講,軒仔即以鞠躬、飛吻及單膝下跪答謝歌迷!原來他打算在《歌》節目中唱《櫻花樹下》及偶像陳百強的作品《等》,如今能在騷上唱出,希望令下一代的人都喜歡前輩的歌,一圓自己的心事!張敬軒得到歌迷的寵愛,當然開心啦!歌手張敬軒及王菀之(Ivana)一連四場《TheMagicalT ...


Fans錫住喝停張敬軒鞠躬跪謝張敬軒及王菀之(Ivana)前晚在紅館舉行演唱會,期間軒仔重提早前《歌手》事件,粉絲錫住他叫他不要再講,軒仔即以鞠躬、飛吻及單膝下跪答謝歌迷!原來他打算在《歌》節目中唱《櫻花樹下》及偶像陳百強的作品《等》,如今能在騷上唱出,希望令下一代的人都喜歡前輩的歌,一圓自己的心事!張敬軒得到歌迷的寵愛,當然開心歌手張敬軒及王菀之(Ivana)一連四場《TheMagicalT ...


Fans錫住喝停張敬軒鞠躬跪謝

張敬軒及王菀之(Ivana)前晚在紅館舉行演唱會,期間軒仔重提早前《歌手》事件,粉絲錫住他叫他不要再講,軒仔即以鞠躬、飛吻及單膝下跪答謝歌迷!原來他打算在《歌》節目中唱《櫻花樹下》及偶像陳百強的作品《等》,如今能在騷上唱出,希望令下一代的人都喜歡前輩的歌,一圓自己的心事!

歌手張敬軒及王菀之(Ivana)一連四場《The Magical Teeter Totter演唱會2017》前晚在紅館開鑼,兩人在台上施展渾身解數,一時載歌載舞,一時深情獻唱。期間軒仔唱完陳百強名曲《等》及《櫻花樹下》後,單膝下跪多謝歌迷,表示是特地挑選這兩首歌,並重提《歌手》事件:「大約一個月前大家睇新聞都知,嗰段時間……」此時歌迷即錫住他,大叫他不要再講,並拍手以示支持,軒仔隨即鞠躬、飛吻再單膝下跪多謝歌迷:「當時呢個節目想我唱多啲廣東歌,呢兩首歌我本來想喺節目唱,因為一首係我代表作,另一首係粵語流行曲最輝煌時,我偶像陳百強唱嘅作品,今晚把握機會唱呢兩首歌,算係圓咗一個心事。我會繼續唱多啲好歌,因為只有我嘅歌先可說明一切!」

王菀之驚喜送「肉」背

Ivana亦有送上驚喜,身穿Deep V大露背黑色裙的她為唱《迷失表參道》的軒仔伴舞,雖然她心口有打底及穿上肉色Bra,但仍見到事業線及「肉」背,罕有性感的她即獲觀眾歡呼,她又跟男舞蹈員跳辣身舞。之後Ivana又與席上的老公Eric So傳情,當軒仔唱完《My Way》後,問Ivana為何笑得這樣甜,她即冧笑說:「見到你吖嘛。」軒仔即指住坐在控制台前的Eric So笑言:「你今晚返去瞓廳」當Ivana唱《我真的受傷了》時,對軒仔明言「唱畀第二個聽」,隨即對住老公唱,十分Sweet!到致謝環節時,他們其中一套衣服上的公仔原來由Eric So設計,軒仔說要鳴謝一個人時,Ivana即勁怕醜地邊望地下、邊踢腳說:「Eric So。」最後兩人合唱《手望》為個唱作結,並在台上肉緊攬攬。

王菀之(圖)以Deep V大露背短裙上陣!
  • 王菀之(圖)以Deep V大露背短裙上陣!
「肉」背有點殺風景。
  • 「肉」背有點殺風景。
張敬軒向台下歌迷鞠躬致謝。
  • 張敬軒向台下歌迷鞠躬致謝。

突然增加十幾萬粉絲

騷後兩人受訪,軒仔對重提《歌手》一事解釋說:「好想將本身計劃咗嘅歌搬嚟呢度唱畀大家聽,想講係一種傳承,想令下一代嘅人都鍾意陳百強、張國榮呢啲前輩嘅作品。(因為冇得喺節目唱所以依家唱番?)冇咁諗,當時我畀Demo導演聽,話首歌編好咗唔好嘥,呢個版本好好聽。」對於有歌迷叫他不要重提此事,怕會有餘波,軒仔表示聽不到:「第一,件事過咗去;第二,件事咗判斷喺觀眾度,我亦唔覺得有嘢需要補充,不過都有好多支持聲音,想借呢個場合多謝Fans。」

Ivana衫上的公仔由老公Eric So設計。
  • Ivana衫上的公仔由老公Eric So設計。
火辣獻「咀」
  • 火辣獻「咀」
「美腿」誘惑
  • 「美腿」誘惑
王菀之、張敬軒穿上色彩繽紛的歌衫演唱,極盡視聽之娛。
  • 王菀之、張敬軒穿上色彩繽紛的歌衫演唱,極盡視聽之娛。

提到有很多內地歌迷因此事特地來撐他,軒仔謂每件事都有兩面:「件事之後我微博突然多咗十幾萬粉絲,Instagram一樣都多咗。(感動大家嘅支持?)好感動呀!成件事我諗我冇歌迷咁心痛,佢哋覺得我捲入呢啲事好心痛,所以我唔會留力演出。」

至於Ivana在台上性感演繹,事前沒有給老公過目,問到回家可會跳番隻舞給老公睇?她笑言不會:「返屋企係咪要休息按摩?(叫老公按摩?)少少啦。」為個唱她減了十幾磅,說到現時腰圍,她笑言:「低過30吋,對我嚟講唔輕易。」另外,據知好友關智斌、衛詩雅及麥子樂昨晚亦有去睇騷。

文:音樂組

攝:鄭家俊


鍾意就快D Share啦!