網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月18日 星期六

畀歐鎧淳搶Fo 小方:依家唔使問我啦! __,小方,方力申,

方力申話見過唔少態度差演員,真係咩人都有。歌手方力申(小方)及「女飛魚」歐鎧淳到香港浸會大學出席講座,結束時大批學生排隊與二人合照。受訪時,小方表示這天分享運動員精神:「香港青年聯會邀請,冇壓力,同歐鎧淳又好熟。」小方坦言最想與同學講態度,問到有否見過態度差的演員?他謂:「好多,遲大到,對工作人員呼呼喝喝,拍唔到佢就唔交戲,直頭可能唔喺你面前,叫副導演幫佢講對白,咩人都有。」同小方學嘢歐鎧淳首次與 ...


方力申話見過唔少態度差演員,真係咩人都有。

歌手方力申(小方)及「女飛魚」歐鎧淳到香港浸會大學出席講座,結束時大批學生排隊與二人合照。受訪時,小方表示這天分享運動員精神:「香港青年聯會邀請,冇壓力,同歐鎧淳又好熟。」小方坦言最想與同學講態度,問到有否見過態度差的演員?他謂:「好多,遲大到,對工作人員呼呼喝喝,拍唔到佢就唔交戲,直頭可能唔喺你面前,叫副導演幫佢講對白,咩人都有。」

同小方學嘢

歐鎧淳首次與師兄小方一起講運動員的生涯,覺得很特別:「佢入行咁耐,識點樣帶動氣氛,所有嘢好過我好多。有時我自己出嚟好悶,會悶親自己。(學生當你係女神?)你諗多咗啫,佢哋純粹影相留念。」

歐鎧淳獲提名香港傑出運動員,問到有否信心,她說不知道,但希望多些人認識香港運動員,她看好吳安儀。問到如何與男朋友慶祝,她說不知道,因為未得獎。小方笑說:「依家啲記者唔問我㗎啦,巴閉啦歐鎧淳!我做運動員嗰陣冇拍拖㗎。(大把女追你)冇!」歐鎧淳即偷笑說要準備食花生。

冧招水底單眼

小方透露曾與隊友拍拖,但很少試過在水底向對方單眼及望向對方,但他笑言這不是自己的冧女絕招。另外,歐鎧淳透露情人節與男朋友吃飯,收到乾花做禮物,但打算白色情人節才回禮,小方笑說:「你講嘢唔好咁港女 」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!