網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月21日 星期二

【靚咗喎】32D蔚雨芯「魔鬼胸」再現 __,蔚雨芯,

好耐冇見呀!擁有32D好身材嘅蔚雨芯有「魔鬼胸」之稱,近年佢通常喺內地發展。今日佢喺微博晒靚相大派軍糧,佢留言話係出席一個春茗活動,唔怪得佢着到夠靚啦!見佢以粉色低胸晚裝上陣,條腰幼不得了,曲線出晒嚟!不過,最重要係佢嘅「魔鬼胸」返嚟喇,嗰4吋事業線,真係睇到人噴晒鼻血呀!唔知係咪影相角度問題啦,有網友話佢影到塊面尖到飛起,仲有人話佢變咗添!__________________________想聽 ...


好耐冇見呀!擁有32D好身材嘅蔚雨芯有「魔鬼胸」之稱,近年佢通常喺內地發展。今日佢喺微博晒靚相大派軍糧,佢留言話係出席一個春茗活動,唔怪得佢着到夠靚見佢以粉色低胸晚裝上陣,條腰幼不得了,曲線出晒嚟!不過,最重要係佢嘅「魔鬼胸」返嚟喇,嗰4吋事業線,真係睇到人噴晒鼻血呀!唔知係咪影相角度問題啦,有網友話佢影到塊面尖到飛起,仲有人話佢變咗添!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!