網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月21日 星期二

福將Bobby省招牌玩「喜」宋仲基 __,Bob,宋仲基,歐陽震華,Bobby,林盛斌,

福將Bobby省招牌玩「喜」宋仲基無綫為迎戰網絡新媒體及免費電視台開台,投入巨額資金製作節目省靚招牌。繼張衞健回巢拍台慶劇《大帥哥》後,決定斥資逾五千萬開拍另一台慶劇《誇世代》,破格地以長劇少有的喜劇為題材,由「福將」歐陽震華孭飛飾演「宋仲基」一角,他笑言擔心會遭對方粉絲暗殺!無綫近年受到網絡媒體衝擊與觀眾睇電視習慣改變,劇集收視難免受影響,但免費電視之爭卻愈見劇烈,繼現有的ViuTV後,有線電視 ...


福將Bobby省招牌玩「喜」宋仲基

無綫為迎戰網絡新媒體及免費電視台開台,投入巨額資金製作節目省靚招牌。繼張衞健回巢拍台慶劇《大帥哥》後,決定斥資逾五千萬開拍另一台慶劇《誇世代》,破格地以長劇少有的喜劇為題材,由「福將」歐陽震華孭飛飾演「宋仲基」一角,他笑言擔心會遭對方粉絲暗殺!

無綫近年受到網絡媒體衝擊與觀眾睇電視習慣改變,劇集收視難免受影響,但免費電視之爭卻愈見劇烈,繼現有的ViuTV後,有線電視旗下的免費電視「奇妙電視」將於5月加入戰團,並製作電視劇搶灘。為鞏固電視王國地位,加上適逢今年是台慶50周年,無綫決定不惜工本投資逾5,000萬元,繼2007年《歲月風雲》後再拍50集長劇《誇世代》,更破格地選取輕鬆喜劇為題材,並召回「福將」歐陽震華(Bobby)孭飛,誓要省靚無綫金漆招牌。

叫吳業坤做Seven

被選為50周年台慶劇的《誇》劇昨日晒冷拜神,出席演員逾70人夠「戲」勢,包括Bobby、田蕊妮、陳豪、李佳芯、張繼聰、邵美琪等,劇集以銀行為故事背景。「福將」Bobby今次飾演的角色名與韓國人氣男星宋仲基相同,他拍照時還學埋這位Oppa擺出心心甫士,未開拍已經笑爆全場!Bobby劇中還會與吳業坤「靈魂交換」,扮演對方時不忘重現其眼鏡霧化的經典畫面。開工前,Bobby先整蠱吳業坤,幫他起花名「Seven」!

演「宋仲基」的Bobby擺出心心手勢,攞命囉&&
  • 演「宋仲基」的Bobby擺出心心手勢,攞命囉……
你邊忽似Oppa?(設計對白)
  • 你邊忽似Oppa?(設計對白)
麥明詩(左)指戲中被陳嘉寶搶走男友,勾起當年陰影。
  • 麥明詩(左)指戲中被陳嘉寶搶走男友,勾起當年陰影。

Bobby在劇中與「視后」田蕊妮首次合作飾演夫妻,阿田幽Bobby一默:「佢係我由細睇到大嘅偶像!」問到有否親熱戲?Bobby即爆料:「佢第一集已經撩我去做『夫妻運動』。」講到角色「宋仲基」的由來,Bobby自言曾向監製提議不如叫崔智友:「監製話女仔名嚟,咁不如做佢大佬『崔智冇』。」問到可會擔心宋仲基的粉絲反對,他笑說:「最多暗殺我啫!其實我唔係醜化,有我做宋仲基,咪顯得真嗰個更加英俊。」據知無綫錫住Bobby,承諾會讓他有時間休息,保持最佳狀態。至於被指「Seven」的吳業坤接受電話訪問時坦言沒有不快:「唔會!知道大家開玩笑,等大家熟落啲,咁樣玩吓幾開心!」

田蕊妮話細細個就睇Bobby,好寸喎!
  • 田蕊妮話細細個就睇Bobby,好寸喎!
Bobby會與吳業坤交換身份,即場戴副粗框眼鏡試扮對方。
  • Bobby會與吳業坤交換身份,即場戴副粗框眼鏡試扮對方。
  • 放大圖片

麥明詩被搶男友

有份參演的「十優港姐」麥明詩現實緋聞不絕,但戲中卻飾演缺乏自信的角色,還被好姊妹陳嘉寶搶男友,她說:「又唔係好相反,每個人都有自信同埋冇自信嘅一面,今次攞出冇自信一面去演繹角色。」麥明詩坦言小時候曾被搶走男友,但沒有撬過人牆腳。講到被爆用交友App識男仔?麥明詩說:「Download嚟玩吓啫!都係睇吓人哋啲相,冇真係玩。」

文:影視組


鍾意就快D Share啦!