掃呢頁CODE去手機

2017年2月11日 星期六

晒蜜照!50歲陳雅倫認婚訊 男友家底厚 __,陳雅倫,

陳雅倫搵到深愛另一半,恭喜恭喜!恭喜!恭喜!50歲陳雅倫(Ellen)將與男友Martin拉埋天窗,身在北京的她接受東網記者的電話訪問,大方承認婚訊,表示自己好開心,將會在雞年結婚:「時間仲未確定,因為依家忙緊拍戲。」陳雅倫又大爆Martin來頭不少,係吳彥祖表哥:「吳媽媽同Martin媽媽係親姊妹,男友喺美國長大,讀完書後返港幫運動品牌工作,經常要香港北京兩邊飛。」問到Ellen點樣識到男友?她 ...


陳雅倫搵到深愛另一半,恭喜恭喜!

恭喜!恭喜!50歲陳雅倫(Ellen)將與男友Martin拉埋天窗,身在北京的她接受東網記者的電話訪問,大方承認婚訊,表示自己好開心,將會在雞年結婚:「時間仲未確定,因為依家忙緊拍戲。」陳雅倫又大爆Martin來頭不少,係吳彥祖表哥:「吳媽媽同Martin媽媽係親姊妹,男友喺美國長大,讀完書後返港幫運動品牌工作,經常要香港北京兩邊飛。」問到Ellen點樣識到男友?她說:「係喺北京做嘢時識到,大家都有common friend,朋友介紹下認識,不過男友已經返香港自己搞生意。」

男友追求攻勢強勁

陳雅倫又謂其實早於與舊愛音樂創作人黃尚偉分手後,已冇憧憬愛情,只想自己,冇諗其他嘢,直到Martin的出現,冇諗過雙方咁夾,呢啲係緣分。她又大讚Martin追求強勁:「佢係我識嘅男友中最細心、發動攻擊最勁、最有條件嘅一個。」問到見晒家長未?Ellen說:「已經見晒,媽媽好鍾意未來女婿。(婚後生活?)婚期未定,唔擔心會嫁雞隨雞去美國,因為男友喺香港做嘢。(依家分隔兩地?)唔擔心,北京同香港唔係太遠 ,佢冇嘢做可以去北京,我都會嚟香港搵佢。」

其實陳雅倫與Martin的戀情早已有迹可尋,Ellen早於今年1月已在朋友圈不斷放閃,兩人戴上情侶眼鏡頭貼頭合照,而2月頭時Ellen更晒床照,講出自己心底話表示50歲只想活得快樂,意外係估唔到,應該就係講緊男友喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!