掃呢頁CODE去手機

2017年2月19日 星期日

【女方開晒口喎!】認對馬明BB有感覺 心穎BB大讚:悶有悶好 __,馬明,黃心穎,心穎,心穎BB,馬國明,

噚晚黃心穎就去到澳門出席德晉集團春茗,仲係擔任司儀之一,一見到佢就當然要問下佢同馬國明有冇機會發展啦,點知佢就直認話:「可以了解嘅,但都要畀啲空間我哋,你哋咁我都唔敢做任何嘢,有冇機會係OK嘅。」心穎BB咁靚女,其實會唔會剩係得馬明一個對像了解中呢?佢又再一次直認話:「係啊,都冇咁多精神,感情唔可以分散投資嘅。」心穎又大讚馬明係好仔,至於外界成日都會有人話馬明悶,心穎BB就即刻幫住馬明話:「悶有悶 ...


噚晚黃心穎就去到澳門出席德晉集團春茗,仲係擔任司儀之一,一見到佢就當然要問下佢同馬國明有冇機會發展啦,點知佢就直認話:「可以了解嘅,但都要畀啲空間我哋,你哋咁我都唔敢做任何嘢,有冇機會係OK嘅。」心穎BB咁靚女,其實會唔會剩係得馬明一個對像了解中呢?佢又再一次直認話:「係啊,都冇咁多精神,感情唔可以分散投資嘅。」心穎又大讚馬明係好仔,至於外界成日都會有人話馬明悶,心穎BB就即刻幫住馬明話:「悶有悶好。」之後重點嚟喇,一對男女可唔可以喺埋一齊,講緊就當然係有冇感覺啦,問到心穎BB係唔係開始對馬明有感覺,佢又再一次直認話:「OK啦,有感覺。」日前就係馬明嘅生日,心穎BB就話只係同馬明講咗句生日快樂,又話馬明冇嘢缺,記者就話馬明缺女人,心穎BB即刻話:「咁我冇理由送個女人畀佢!(送自己囉!)我唔會包住自己囉。」

(攝影:葉君海) 好簡單一句,對馬明有冇感覺? 心穎BB:「OK啦,有感覺。」

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!