掃呢頁CODE去手機

2017年2月19日 星期日

爆郭晉安突然加咀戲 湯盈盈向老公告狀 __,盈盈,郭晉安,湯盈盈,

湯盈盈笑言拍《老表》時喺車內戲份突然被劇中情人郭晉安(右下)加咀戲,嚇到佢唔識講嘢!藝人湯盈盈與呂慧儀(長腳蟹)為無綫處境劇《愛.回家之開心速遞》宣傳,劇中與單立文演舊情人的盈盈,笑指已很久沒有拍感情戲,再加上已為人妻,寄望沒有咀嘴戲份,但錫面則可接受。避睇老公同黃智雯浸浴未幾盈盈即自爆早前拍攝劇集《老表,畢業喇!》時,一場車廂戲份被劇中情人郭晉安突然加戲咀嘴,她謂:「安仔當時好投入,我尷尬到唔識 ...


湯盈盈笑言拍《老表》時喺車內戲份突然被劇中情人郭晉安(右下)加咀戲,嚇到佢唔識講嘢!

藝人湯盈盈與呂慧儀(長腳蟹)為無綫處境劇《愛.回家之開心速遞》宣傳,劇中與單立文演舊情人的盈盈,笑指已很久沒有拍感情戲,再加上已為人妻,寄望沒有咀嘴戲份,但錫面則可接受。

避睇老公同黃智雯浸浴

未幾盈盈即自爆早前拍攝劇集《老表,畢業喇!》時,一場車廂戲份被劇中情人郭晉安突然加戲咀嘴,她謂:「安仔當時好投入,我尷尬到唔識講嘢,佢就haha咁囉!(返屋企同老公錢嘉樂講?)有呀!我講完即刻行開,冇睇佢咩反應,不過老公冇咁小器嘅,我覺得佢冇嘢,反而我驚佢錫女仔,唔鍾意睇到呢啲嘢,上次佢同黃智雯喺劇度浸浴缸,我專登唔睇,當時又大肚特別易呷醋。」

 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!