掃呢頁CODE去手機

2017年2月19日 星期日

張秀文又晒事業線!鄧佩儀輸晒 __,鄧佩儀,張秀文,

張秀文谷行事業線,而鄧佩儀就好男仔頭。藝人鄧佩儀與張秀文於荃灣出席明珠台《第八十九屆奧斯卡頒獎典禮》記者會,鄧佩儀以一個短髮,電影《安妮荷爾》造型示人,十分有型,而張秀文則性感示人,以電影《情陷紅磨坊》造型登場,大晒三吋事業線。鄧佩儀笑謂好彩並不是走性感路線,性感應留給有資質的人。談到無綫節目《有樓萬事足》宣傳片播出後,素人Seasun的火爆言論「冇樓唔好白撞」,「有樓有高潮」等惹來網友反感,有份 ...


張秀文谷行事業線,而鄧佩儀就好男仔頭。

藝人鄧佩儀與張秀文於荃灣出席明珠台《第八十九屆奧斯卡頒獎典禮》記者會,鄧佩儀以一個短髮,電影《安妮荷爾》造型示人,十分有型,而張秀文則性感示人,以電影《情陷紅磨坊》造型登場,大晒三吋事業線。鄧佩儀笑謂好彩並不是走性感路線,性感應留給有資質的人。

談到無綫節目《有樓萬事足》宣傳片播出後,素人Seasun的火爆言論「冇樓唔好白撞」,「有樓有高潮」等惹來網友反感,有份參與節目的秀文謂:「佢唔介意畀人講,始終係成年人有諗過自己講嘅嘢,可能呢個節目會幫到佢!」

談到Seasun要求男方有二千呎才嫁,秀文被問以她的質素是否要二萬呎才嫁?她說:「唔係淨係睇呢啲條件,有二萬呎都要夾先得嘅,可能我係大女人,有錢都唔一定夾到架嘛!」

鄧佩儀頭髮愈剪愈短

鄧佩儀認同秀文所言,注重內在美的她,望找到一位與她心靈相通的伴侶,將頭髮愈剪愈短的她,笑謂:「希望有人接受到我短頭髮先啦,依家係要人哋睇我內在美先呀!」為拍無綫新劇《誇世代》而剪短髮的她,笑指最近常被問是否受大打擊而剪髮。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!