網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月15日 星期三

冠上小三之名 迫走熊黛林 苟芸慧︰我同郭富城無一齊 ! __,小三,郭富城,熊黛林,苟芸慧,

冠上小三之名迫走熊黛林苟芸慧︰我同郭富城無一齊!相關連結:【獨家專訪】TVB追還騷錢苟芸慧被鬧︰再肥16:9都放唔到!http://bit.ly/2kPdYGG【留名睇圖】諗過離開娛樂圈苟姑娘重新出發預告出寫真http://bit.ly/2lfUlYU一提陸漢洋笑唔停苟芸慧︰睇下佢情人節有冇表示!http://bit.ly/2lM0KZF被嗌「肥苟」接受唔到苟芸慧感激黎瑞恩雪中送炭http://b ...




  • 冠上小三之名 迫走熊黛林 苟芸慧︰我同郭富城無一齊 !
  • 相關連結:

    【獨家專訪】TVB追還騷錢 苟芸慧被鬧︰再肥16:9都放唔到 !

    http://bit.ly/2kPdYGG

    【留名睇圖】諗過離開娛樂圈 苟姑娘重新出發預告出寫真

    http://bit.ly/2lfUlYU

    一提陸漢洋笑唔停 苟芸慧︰睇下佢情人節有冇表示 !

    http://bit.ly/2lM0KZF

    被嗌「肥苟」接受唔到 苟芸慧感激黎瑞恩雪中送炭

    http://bit.ly/2lM6rpT

    同苟姑娘有關的不單止係身形,仲有一個人-----郭富城。不過,苟姑娘就肯肯定同大家話︰「我沒有跟他發展過! 覺得好無辜,究竟發生咩事? 有時覺得咁樣話一個女仔係一件好唔公平嘅一事」

    同郭富城合作傳出緋聞,更一度被人話佢介入郭富城同熊黛林嘅戀情,成為小三,苟姑娘話自己完全接受唔到。「我最接受唔到無啦啦俾人話呢件事(被指是小三),可能由細到大都係一個有交待的人,如果你鬧我,係有原因的,我接受到,我有錯我會改、我會道歉。不停俾人攻擊,真係好辛苦。」

    因為被指係小三,苟姑娘話好彩冇做傻事︰「喺個個時間,真係好辛苦,但係過咗依家再睇,其實都冇咩嘢。如果呢個係市場包裝的一部份,我都係唔好出聲,用番我嘅作品同行為去證明我的為人,總之行動勝於言辭,好過不停解釋。」

    鍾意就快D Share啦!