網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月15日 星期三

買樓為儲錢 Bob呻冇炒:低過市價放租 __,Bob,林盛斌,

阿Bob(右圖)啲物業多到數唔晒呀!梁烈唯就好醒喇,叫定阿Bob揀一個原價讓畀佢!藝員林盛斌(Bob)與梁烈唯為主持的無綫節目《兄弟幫》在將軍澳電視城錄影。Bob日前被東網拍得四出睇地舖(相關新聞:https://goo.gl/Fv7l23),問到他是否擁有十個物業時,他笑說:「冇數,買樓都係為咗儲錢。自己冇舖,都係睇吓,但好貴百幾呎,要成二千幾萬。」被指炒樓唔開心他又指買樓是為了儲錢不是炒賣,對 ...


阿Bob(右圖)啲物業多到數唔晒呀!梁烈唯就好醒喇,叫定阿Bob揀一個原價讓畀佢!

藝員林盛斌(Bob)與梁烈唯為主持的無綫節目《兄弟幫》在將軍澳電視城錄影。Bob日前被東網拍得四出睇地舖(相關新聞: https://goo.gl/Fv7l23 ),問到他是否擁有十個物業時,他笑說:「冇數,買樓都係為咗儲錢。自己冇舖,都係睇吓,但好貴百幾呎,要成二千幾萬。」

被指炒樓唔開心

他又指買樓是為了儲錢不是炒賣,對網友指他是炒家感到不快,他說:「我啲樓冇賣,都係買嚟放租當儲錢,我仲低於市價,平啲租出去。」問到他是否留給女兒做嫁妝,他表示覺得女兒置業要靠自己努力。

唯唯留物業畀阿女

梁烈唯大讚阿bob是良心業主,他笑說:「原本冇諗過買樓,但自從個女出咗世,都希望留一間物業畀佢。」他更即場問阿Bob:「如果我一直追唔到樓價,你可唔可以喺你10間物業裏面,揀一間原價讓畀我?」阿Bob亦一口答應,又指日前探望梁烈唯的女兒,指她表情多多,相信長大後會似爸爸一樣機靈。

 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!