網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月15日 星期三

【反高潮踢爆】鐵甲奇俠認博上鏡 收花 __,

【反高潮踢爆】鐵甲奇俠認博上鏡收花𡃁模係夏蕙BB準契女相關連結:【反高潮踢爆】金鐘站等女送花鐵甲奇俠原來有老婆!http://bit.ly/214ironman1今日情人節的亮點,一定是在港鐵金鐘站等女送花的鐵甲奇俠。有網民今早在金鐘站拍到,港男Paul穿起Ironman裝甲,手執鮮花,靜待女神Fion出現;咁大龍鳳,羨慕死唔少港女。不過,《壹》仔發現Ironman港男Paul早已 ...


  • 【反高潮踢爆】鐵甲奇俠認博上鏡 收花𡃁模係夏蕙BB準契女
  • 相關連結:

    【反高潮踢爆】金鐘站等女送花鐵甲奇俠 原來有老婆!

    http://bit.ly/214ironman1

    今日情人節的亮點,一定是在港鐵金鐘站等女送花的鐵甲奇俠。有網民今早在金鐘站拍到,港男Paul穿起Ironman裝甲,手執鮮花,靜待女神Fion出現;咁大龍鳳,羨慕死唔少港女。

    不過,《壹》仔發現Ironman港男Paul早已成家有老婆,起初他指今晚會接Fion放學睇戲慶祝情人節,但當被記者問到是否有老婆時,Paul改口聲稱:「今晚係一齊(太太與Fion)去,係一班朋友。」Paul強調自己非追求Fion,二人為契兄妹關係,只是Ironman熒幕情侶,又否認送花是博宣傳。

    Paul指Fion仍在求學階段,是好乖又有才華的女仔;但本刊發現,Fion有開設facebook專頁,指自己為新進歌手,曾出過寫真。而在本月4日的帖文中,Fion則指Paul為經理人,並多謝他送的新年禮物。

    Paul接受傳媒訪問時曾自稱正職是設計師,又曾在宣傳活動時指自己是電影領班,公司為「Galaxy Movie銀河電影」;而他旗下亦有女子組合Paul's Venus Princess(維納絲公主),Fion就是其中一位成員。此外,該公司旗下還有另一組合Super Sexy Hero。

    在Fion的個人fb中,除了與Paul的合照外,亦有不少與夏蕙BB的合照,事實上兩人關係很密切,4月中更會上契;夏蕙BB為Good Show TV的合作藝人,她亦不時提攜新人如艾美琦等。

    鐵甲奇俠搞場大龍鳳,就只為哄契妹開心?Paul就直言有其他原因,「Fion好叻,有才華。我好希望佢喺唔影響學業、讀到書嘅情況下,我盡量給她多點演出機會。所以呢件事(送花)都是哄她開心之外,其中一樣事情。」Paul更直認不諱,希望大家認識Fion,「除咗Ironman送花,大家都會想知Ironman送俾邊個,就是Irongirl。」

    圖片來源:網上圖片

    鍾意就快D Share啦!