掃呢頁CODE去手機

2017年2月23日 星期四

麥長青:被藝人兜拳打 麥長青左邊耳聽力受損 __,麥長青,麥包,

麥長青當時拍戲被人打,後生時就冇嘢,但呢家老咗聽覺就唔係咁好。藝人麥長青到九龍灣出席關注聽覺活動,他說:「其實我左邊耳仔聽得唔係幾好,因為入行初期拍嘢,有場戲講我被人一拳兜耳仔打埋去,打到我耳仔流血,但個武師就叫我多一事不如少一事,我懷疑就係嗰次搞到我聽力唔係幾好!好多人話我蠢,但嗰時我後生就冇乜嘢,後來年紀大有時會見暈,醫生問我頭部係咪曾經受過撞擊,我諗嚟諗去都冇呀,唯一諗到諗就係當年嗰拳!」件 ...


麥長青當時拍戲被人打,後生時就冇嘢,但呢家老咗聽覺就唔係咁好。

藝人麥長青到九龍灣出席關注聽覺活動,他說:「其實我左邊耳仔聽得唔係幾好,因為入行初期拍嘢,有場戲講我被人一拳兜耳仔打埋去,打到我耳仔流血,但個武師就叫我多一事不如少一事,我懷疑就係嗰次搞到我聽力唔係幾好!好多人話我蠢,但嗰時我後生就冇乜嘢,後來年紀大有時會見暈,醫生問我頭部係咪曾經受過撞擊,我諗嚟諗去都冇呀,唯一諗到諗就係當年嗰拳!」件事係無綫訓練班時期發生,打他的是一位Model出身嘅藝員,冇怪佢,因為當時係武師要求個Model藝員真打。

此外,提到妻子林孜年前與友人夾份炒賣iPhone 6時被騙,案中被告日前被判監7年,麥長青說:「喺事件中損失咗四百萬,攞唔番,當然係一個好大嘅教訓,但有位女士誤會我同太太喺呢件事有份,做咗好多損害我名譽嘅事,又有收數佬上門、去TVB追數,我太太亦都因為呢件事,緊張到瞓唔好,依家呢單案法庭判咗,下一步就輪到我去追討番嗰位女士對我名譽傷害所造成嘅損失。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!